Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Samen schrijven en samen leren

Hallo mede-schrijvers, Ik ben dol op het lezen van boeken, zoals de meesten hier denk ik. Een andere hobby van mij is het schrijven van verhalen. Mijn droom is om ooit een eigen boek uit te geven. Ik heb best wel veel verhalen geschreven, het liefst schrijf ik fantasy, maar ik vind het schrijven van drama, avontuur en liefdes ook erg leuk om te doen. Soms zijn ze in het heden, soms in het verleden of zelfs de toekomst. Ik hou wel van een uitdaging!! Je heerlijk verdiepen en wegdromen in je personages en hun wereld en even alles om je heen kunnen vergeten. Even geen beperkingen en problemen meer. Heb jij na het lezen van mijn verhaal hierboven het idee van oh dat herken ik of een andere gedachte. Het lijkt mij namelijk erg gezellig om met een groepje samen verhalen uit te wisselen en misschien zelfs samen een verhaal te gaan schrijven. En zo van elkaar leren, elkaar opgang helpen, elkaar op dipjes te kunnen motiveren. Zelf ben ik bijna 19, maar leeftijd maakt mij niet uit. Zolang je er maar samen met mij mee bezig wil, en er plezier in hebt. Ik denk dat het groepje niet te groot moet worden, ongeveer 4-7 mensen. Het kan online, misschien later kunnen we zelfs wel bij elkaar komen. Ben zeer benieuwd naar reacties hier of stuur een PB of een mail naar: gelsketilma [at] hotmail [punt] com. Groetjes Gelziejj

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, nou, ik denk eigenlijk dat iedereen hier zich wel herkent in wat je daar zegt ;) Ik schrijf zelf niet zo vaak korte verhalen een daardoor zijn mijn schrijfsels helaas niet zo makkelijk uit te wisselen. Maar ik wilde je eigenlijk aanraden een keer iets op proeflezen te zetten. Want eigenlijk zijn we op SOL al een beetje zo'n groep (maar dan een vrij grote), die elkaar vrolijk en enthousiast op weg en verder helpt. Dus probeer het eens, ik ben benieuwd of dat je wat lijkt :)

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is waar, zal ik ook zeker een keer doen. Maar het lijkt me ook leuk om met een groepje een lang verhaal te schrijven

Lid sinds

8 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn lijkt het ook wel leuk maar ben erg eenzaam schrijf gedichten om van me af te schrijven en sins een maandje verhatjes over tessa dat ben ik maar wil ze delen maar geen idee waar ik dat kan doen en toen kwam ik deze site tegen en kijken en afwachten wat het me brengt en wie het leuk vind om met me te delen of ik met iemand van deze site