Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online schrijfgroep "The Dutch Books"

Hallo medeschrijvers, Ik heb een schrijfgroep gemaakt, genaamd The Dutch Books. Wij zijn een groep van momenteel 2 leden, we willen naar de 6 leden toewerken. We beginnen vanaf de 3 leden. Hoe pakken wij het aan? The Dutch Books is een schrijfgroep voor 12-35 jaar oud. Wij spreken online af. Onze genre is Fantasy en Historisch, als je goed Historisch kan schrijven, maar geen Fantasy, is dat geen probleem. We doen wel aan opdrachten, maar als je als historieschrijver een fantasy-opdracht moet doen, kan je je schrijversvaardigheden toch nog verbeteren naar mijn mening. Hoe zitten de opdrachten in elkaar? We hebben opdrachten, maar wel zo dat je een vrij verhaal kan maken. Een voorbeeld van zo'n opdracht is: "Maak een verhaal met als hoofdpersonage een Elf en als tegenstander een Dwerg." Hier kan je een mooi persoonlijk verhaal van maken. Hoe kan ik lid worden? Via deze forum kan je je aanmelden, maar ook via onze e-mail: m-rensen97@live.nl. Ook kan je op die twee manieren informatie opvragen. Hoe spreken we af? We spreken virtueel af, maar we maken hier niet onze chatbox openbaar. Met vriendelijke groet, Eagle