Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

15 jarige jongen zoekt schrijfbuddy

Hee mensen, Ik ben nieuw op deze site, omdat ik mezelf heb voorgenomen een boek te schrijven. Maar ik wil dit graag met iemand anders doen, liefst iemand met dezelfde motivatie ! Ik zoek iemand van 14 of 15 jaar. Het gaat er uiteindelijk om,elkaar tips te geven en dus niet één boek te schrijven samen. Hopelijk kunnen we ideeën uitwisselen en samen een goed boek beginnen. Geinteresseerd? Mail naar: schrijfbuddy.tim@gmail.com

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Tim, Zelf ben ik te oud (dat kan ik niet vaak zeggen met mijn 21) en heb ik het te druk. Maar ik zou je willen aanraden om iets meer over jezelf neer te zetten, wát wil je dan precies schrijven, wat verwacht je van de ander, heb je zelf al eens iets geschreven en zo ja, laat ons dat zien. En vooral "wie" ben je? Dit is een hele algemene oproep en zelf zou ik er niet warm voor lopen om onmiddellijk met jou te willen gaan schrijven. Het is maar een kleine tip, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes met schrijven!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een tof initiatief :) Waar over wil je een boek gaan schrijven? (overigens ben ik te oud om met je mee te mogen doen ;)

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een goed idee Tim. Het lijkt mij ook verstandig om niet alleen hulp bij meer ervaren schrijvers te zoeken, maar ook tips en ervaring uit te wisselen met leeftijdgenoten. Ikzelf heb daar eigenlijk ook wel behoefte aan. Ik ben net iets te oud (16), maar ik denk dat één jaar geen groot probleem zal zijn. Ik heb je trouwens ook al een mailtje gestuurd.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de tips, Ik had je mail al gezien Lennart :) Hier wat over mezelf: Ik ben dus een jongen van vijftien jaar (voor diegenen die het nog niet gezien hadden) Ik hou van hardlopen, vrienden, gitaar spelen, feestjes, boeken, gezelligheid, oude muziek, humor, eten en nieuwe kleren. Ik zit nog op school, momenteel in de vierde van het VWO. Boeken hebben mij altijd al geboeid, vandaar het schrijven. Ik zoek dus iemand waarmee ik afspraken kan maken, elkaars werk kan lezen en iemand waarmee ik het gezellig kan hebben :) Wellicht kunnen dat twee mensen zijn, dat maakt mij niet uit. Aan de orde van het forum, ik wil een roman schrijven, maar niet cliché. Ik haat cliché, Ik wil namelijk origineel zijn. Momenteel heb ik veel ideeën in mijn hoofd die ik graag wil uitwerken voor het eindresultaat: het boek zelf..! Ik weet dat het een lange weg te gaan is, maar wil graag begin 2013 beginnen. Indien mensen nog interesse hebben: schrijfbuddy.tim@gmail.com PS; Sorry voor de wat 'oudere' mensen (niet dat jullie oud zijn) maar ik zoek een leeftijdsgenoot.. :D Bless you, Tim

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey tim! ik zoek al heeeel lang naar een schrijf-buddy van mijn leeftijd, maar kon er nooit in vinden. ik zou even wat over mezelf vertellen: ik ben jella, 16 jaar oud, en hou heel erg veel van schrijven. ik schrijf gedichten, maar ook verhalen. ik schrijf vooral graag fantasie en thrillers, maar romans vind ik ook erg leuk. ik heb geloof ik best wel een pararte schrijfstijl, of ik probeer in ieder geval uniek te zijn. overal wil ik een eigen draai aangeven, waardoor mijn verhalen en boeken soms een beetje vreemd zijn, maar daarom wil ik ook graag met iemand anders schrijven, omdat diegene dan ook weer een hele eigen stijl heeft. het lijkt me een hele leuke nieuwe ervaring om een keer met iemand anders te schrijven. ik stuur ook wel even een berichtje naar je mail-adress :). dan zal ik ook wat meer over mezelf vertellen. groetjes, jella

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik zie nu net in een ander forum dat je al iemand gevonden hebt... hopenlijk is het wat geworden met jullie boek! veel succes in ieder geval, ik zoek nog even door naar iemand anders ;) mocht je nog intresse hebben ben ik nog steeds beschikbaar.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag jellzzz, misschien kan je eens mailen naar die persoon om te polsen of hij nog steeds op zoek is. Ik heb namelijk de indruk dat hij niet zo actief is op het forum en je bericht hier niet zal lezen ...