Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep regio Utrecht

Hallo, ik zoek aansluiting bij een schrijfgroep, of mensen om er een te vormen. Omdat schrijven (nog) een hobby is, en ik meer dan fulltime werk, kan ik gewoon niet elke week een avond vrijmaken om af te spreken. dus .. 1 x per maand of 6 weken ergens bij elkaar komen zou voor mij goed zijn. Op een doordeweekse avond (behalve woensdag) of in het weekend. Ik ben een vrouw, 57 -woonachtig in Maarssen en schrijf in de genres column en essays (medium ervaren) en probeer sinds kort een wat langere verhaallijn op te zetten waar ik me nog niet zo in thuisvoel. Ik zou dus dolgraag willen sparren met mensen die die fase al achter de rug hebben, of mensen die er net als ik middenin zitten. Stuur me gerust een mailtje als je meer wilt weten. mvg Diaspora

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door een verhuizing moet ik helaas mijn schrijfgroep verlaten. Ik woon in Soest en ben eveneens op zoek naar (meerdere) mensen om weer een groep te vormen. Ik ben 60 jaar en heb ervaring in het schrijven van lange verhalen en columns. Ben je al voorzien of....? meerdmans@gmail.com

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook ik zoek een schrijfgroep in stad Utrecht waarbij ik me kan aansluiten nu ik mijn schrijfpassie herontdekt heb na een cursus Kinderverhalen schrijven. In een ander topic over een Utrechtse schrijfgroep heb ik een reactie geplaatst (http://www.schrijvenonline.org/forum/108528). Duimen dat er iets gebeurd. En anders start ik zelf een groep ;-) Ik hoor 't graag! Groet, Isabelle

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diaspora Is jou schrijfgroep nog van start gegaan. Ik ben nu pas een paar maanden bezig met schrijven, maar met twee kinderen en werk, heb ik ook niet zo veel tijd om veel te schrijven of elke week af te spreken. Ik was wat aan het rond lezen hier op het forum en zag wat over schrijfgroepen. Ik weet niet of het wat is maar het lijkt me leuk. (pas later zag ik dat het een oudere oproep was, maar ik probeer het toch even.) Groetjes, Ilona