Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijf/ leesgroep Noorden van Nederland

(vooral gericht op spannende en avontuurlijke verhalen) Hey allemaal, Ik ben Denise en wil graag een schrijf/ leesgroep starten in het Noorden. Met schrijf/ leesgroep bedoel ik dat het me leuk lijkt om zowel eigen teksten van elkaar te lezen en van feedback te voorzien maar ook om de boeken die mensen geïnspireerd hebben om te gaan schrijven, te lezen en met elkaar te bespreken. Ik zie dit voor me als een gezellige, ongedwongen groep die eens in de maand bijeenkomt, waarbij mensen vrijuit kunnen praten over de moeilijkheden en de geneugten : ) van het schrijven en lezen. Zelf ben ik beginnend schrijfster maar ik zou het ook erg leuk vinden om de wat doorgewinterde schrijvers te ontmoeten!!! Ik schrijf vooral fantasy en thriller verhalen maar alle genres zijn wat mij betreft welkom zolang je verhalen maar avontuurlijke of spannende elementen bevat. Leeftijden maken me niet zoveel uit dus wat je leeftijd ook is, reageren mag : P (zelf ben ik 24)! Dan als laatste mededeling nog een uitleg over de geografie. Ik woon zelf in Assen en heb beperkte financiële middelen dus leek het mij in verband met bijeenkomsten het handigst als alleen mensen uit het Noorden reageren maar als je nu ergens anders woont en toch heel enthousiast na mijn bericht bent geworden, kunnen we daar vast ook wel een mouw aan passen : ).