Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep omgeving Leeuwarden

Ik verhuis binnenkort naar Friesland (Leeuwarden) en wil daar graag een schrijfgroep oprichten. Ik heb wel een aantal forumonderwerpen gezien over groepen in Amersfoort (waar ik af en toe verblijf) maar vind het toch fijner om een schrijfgroep te hebben in de omgeving van Leeuwarden. Het lijkt me erg gezellig om bij een schrijfgroep aan te sluiten of samen met anderen een nieuwe op te richten. Laura

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb alleen niet zo'n goed een beeld van hoe andere mensen dit organiseren, ga even de andere forum posts lezen. :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ligt een beetje stil na de eerste schrijfopdracht. We zijn maar met drie personen (mijn vorige schrijfgroep in Leeuwarden bestond uit 2 personen; dat werd niets) en iedereen heeft het eigenlijk te druk, geloof ik. Wat dat betreft zouden nieuwe leden voor weer wat actie kunnen zorgen (liefst leden die een beetje de zweep kunnen hanteren ;) ). Interesse? We hebben zelfs een eigen forum, maar met ons drieën is dat ehm... nogal stil ;).

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo schrijvers! Hier een enthousiaste schrijfster uit Leeuwarden die zich bij jullie schrijfgroep wil aansluiten, geldt het aanbod nog? Groetjes van Tamara

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
na het volgen van een basisopleiding proza-schrijven ben ik bezig met een eigen project: ik ben bezig met een levensverhaal. Ik zoek een schrijfgroep waar we mekaar stimuleren, feed-back geven over mekaars teksten enz... Ik woon niet ver van Leeuwarden. Ben benieuwd naar een reactie. Groeten van Jos Pollet

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste mensen, Ben benieuwd of de schrijfgroep in Leeuwarden nog actief is. Schrijf zelf autobiografisch, en zou het leuk vinden om eens met anderen van gedachten te wisselen. Groet, Martin