Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Samen een verhaal met meerdere personages schrijven.

Hallo, Het lijkt me leuk om met een paar anderen (min 2, max 5)en verhaal te schrijven met meerdere personages, waarbij ieder een eigen personage heeft en steeds een hoofdstuk vanuit het personage schrijft. Zo kun je samen een verhaal schrijven en toch ieder je eigen schrijfstem gebruiken (als het bij het personage pas tenminste) en krijgt ieder personage ook een eigen stem. (in je eentje lukt je dat niet) Mijn bedoeling is te zien in dit voorbeeld: Hoofdstuk 1 vanuit Melanie geschreven, hoofdstuk 2 vanuit Rob, hoofdstuk 3 vanuit Anne en dan weer opnieuw. Ik zou het wel fijn vinden als er niet teveel tijdsdruk is. Ik heb niet veel tijd en schrijf ook andere dingen, dus het zou voor mij fijn zijn als ik niet vaak hoef in te zenden. Bijvoorbeeld maar eens in de vier maanden. Hoe meer mensen, hoe makkelijker het is. Bovendien zullen er ook anderen zijn die dit fijn vinden. Het genre en de leeftijd van de anderen, halen voor mij niet uit. (ik ben zelf 18, als het jou wel iets uit haalt) Verder zullen we ook samen het verhaalidee bedenken (vanuit niets beginnen met schrijven mag ook) en samen herschrijven. (incl. opties voor andermans stuk verbeteren.) Alles wat bij het verhaal schrijven hoort, zullen we samen doen. Heeft iemand interresse? Dan kun je een mail sturen naar dezusvanmijnzus@hotmail.com en zet het even als reactie op deze plek. Groetjes

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kan je oproep verwijderen door op 'Bewerken' te klikken (rechts onderaan je bericht). Topics kunnen alleen verwijderd worden door de moderator. Ik doe niet mee, maar als je ermee start, wens ik je succes, want het klinkt wel leuk :)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja! Dat lijkt mij ook super leuk! Ik vind het sws het leukste om met andere een verhaal te schrijven! Ik zou graag meedoen! Groetjes!

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb niet de tijd om mee te doen. Maar ik heb dit een hele poos terug wel samen met een ander gedaan. Het eindresultaat was niet iets wat uit te geven was, maar we hebben daar allebei wel heel veel van geleerd en bovendien was het ontzettend leuk om te doen. Dus ik zou zeggen: Niet bang zijn voor een flop! En als je het toch niet leuk blijkt te vinden stop je er gewoon weer mee ;)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Dankjulliewel voor de reacties. Ik heb nu definitief besloten dat ik het ga doen. Als je het niet probeert, weet je het niet, toch? Er heeft al iemand op mijn mail gereageerd. Ik wacht minimaal op een tweede om te beginnen. (zodat we het met zijn drieën kunnen doen. Als je wilt, mag je me mailen op het eerder genoemde adres. Oh ja, als je het niet fijn vind om je mailadres te gebruiken kun je een alias gebruiken. Dit kun je ook zonder problemen weer wegdoen. Groetjes. de zus van mijn zus p.s. Alowwaaa: Was dat bericht van jou, anders mag je me mailen.