Samen een verhaal met meerdere personages schrijven.
Hallo,
Het lijkt me leuk om met een paar anderen (min 2, max 5)en verhaal te schrijven met meerdere personages, waarbij ieder een eigen personage heeft en steeds een hoofdstuk vanuit het personage schrijft. Zo kun je samen een verhaal schrijven en toch ieder je eigen schrijfstem gebruiken (als het bij het personage pas tenminste) en krijgt ieder personage ook een eigen stem. (in je eentje lukt je dat niet) Mijn bedoeling is te zien in dit voorbeeld: Hoofdstuk 1 vanuit Melanie geschreven, hoofdstuk 2 vanuit Rob, hoofdstuk 3 vanuit Anne en dan weer opnieuw.
Ik zou het wel fijn vinden als er niet teveel tijdsdruk is. Ik heb niet veel tijd en schrijf ook andere dingen, dus het zou voor mij fijn zijn als ik niet vaak hoef in te zenden. Bijvoorbeeld maar eens in de vier maanden. Hoe meer mensen, hoe makkelijker het is. Bovendien zullen er ook anderen zijn die dit fijn vinden.
Het genre en de leeftijd van de anderen, halen voor mij niet uit. (ik ben zelf 18, als het jou wel iets uit haalt)
Verder zullen we ook samen het verhaalidee bedenken (vanuit niets beginnen met schrijven mag ook) en samen herschrijven. (incl. opties voor andermans stuk verbeteren.) Alles wat bij het verhaal schrijven hoort, zullen we samen doen.
Heeft iemand interresse? Dan kun je een mail sturen naar dezusvanmijnzus@hotmail.com en zet het even als reactie op deze plek.
Groetjes
Hier stond een reactie, die
Je kan je oproep verwijderen
Ja! Dat lijkt mij ook super
Ik heb niet de tijd om mee te
Hey, Dankjulliewel voor de
Hoi, heb je een mail gestuurd