Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje omgeving Tiel

Hallo, Het schrijven vind ik een heerlijke bezigheid, even de realiteit laten voor wat hij/zij is, en mezelf verliezen in de ideeën in mijn hoofd. De ene keer een kort verhaal, dan weer een stukje poëzie of een column. Inmiddels wel begonnen met een verhaal, dat misschien kan uitgroeien tot een boek. Ik mis alleen de discipline om voor het schrijven te gaan zitten, en tevens mis ik feedback van anderen. Het lijkt me leuk om met iemand, of meerdere iemanden, van gedachten te wisselen, elkaar te stimuleren, feedback te geven, om elkaar uit te dagen tot het leveren van een prestatie, die in jezelf verborgen zit. Ik ben trouwens een man van 36 uit Tiel, waar ik samenwoon met mijn vriendin. Mijn stijl is vrij realistisch, hier en daar humor en een vleugje paranormaliteit en filosofie. Ik hoor graag van jullie, Alvast dank, Alex

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
ben je nog actief met schrijven of heb je pen neergelegd? Want ik ben geïnteresseerd!! (woon trouwens vlak bij je)!

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
M.u.v. de poëzie en paranormaliteit lijken wij verdacht veel raakvlakken te hebben voor wat betreft het schrijven. En ik woon toevallig aan de andere kant van de Waal. Dus als je nog iemand zoekt om elkaar wederzijds aan te zetten tot het schrijven, meld ik me graag aan.