Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep omgeving Enschede

Om me verder te ontwikkelen in het schrijven zou ik graag willen deelnemen aan een schrijfgroep in de omgeving van Enschede. Ik ben benieuwd of die al bestaat. Zoniet dan zou ik er zelf wel een willen starten. Zelf ben ik een vrouw van 35 jaar, ik schrijf voornamelijk korte verhalen en ik doe regelmatig mee aan schrijfwedstrijden om op die manier feedback te krijgen en te weten te komen of mijn schrijfsels het lezen waard zijn. Ik schrijf sinds anderhalf jaar regelmatig en heb het idee dat ik nog erg veel moet oefenen voordat ik aan mijn serieuze plannen voor een roman kan gaan beginnen. Een schrijfgroep zou naar mijn idee veel kunnen bijdragen aan mijn schrijfontwikkeling. Denk je er hetzelfde over en wil je graag feedback geven en ontvangen van collega-schrijvers en af en toe een nuttige oefening doen, dan hoor ik het graag!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als er iets in Enschede en omstreken wordt opgericht, ben ik graag van de partij! Mochten er genoeg enthousiastelingen zijn, maar niemand die iets wil organiseren, ben ik zelfs bereid mijn 'organisatietalent' aan te wenden ;-). Kom: Zwaan-kleef-aan zou ik zo zeggen! Goed initiatief Marlies75

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk dat je enthousiast bent Katniss! Hopelijk zijn er meer mensen voor te porren. Ik heb eraan zitten denken om de bieb te vragen een ruimte aan ons ter beschikking te stellen (mits er meer belangstellenden zijn), is vast geen probleem. Misschien zouden we via hen ook nog wat meer ruchtbaarheid aan de schrijfclub kunnen geven en trekken we op die manier nog meer mensen aan.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik woon ook in Enschede! Tel mij maar mee voor de schrijfgroep. Het zou fijn zijn om feedback te krijgen en wat van elkaar te leren.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik woon ook in Enschede! Tel mij maar mee voor de schrijfgroep. Het zou fijn zijn om feedback te krijgen en wat van elkaar te leren.
Dan zijn we al met zijn drieën! :D

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik woon ook in enschede en wil wel graag meedoen. Ben 20 jaar en schrijf momenteel een thriller en korte verhalen. Hiervoor heb ik een jeugdverhaal en korte kinderverhalen geschreven. Lijkt me leuk om deel te nemen aan de schrijversgroep!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oke ... en 4 is a party :-). Laten we wat organiseren? Een eerste kennismaking, ergens in de stad onder genot van een kopje koffie? Misschien bij het vroegere cafe Mac Berlijn of ergen op de Markt? Wanneer en waar? Groetjes K.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me gezellig. We moeten dan ook even kijken waar we bij elkaar kunnen komen wat betreft het schrijven zelf.. Of dat bij iemand thuis is, in de bibliotheek etc.. Edit: ik zie dat de bieb al genoemd is. Lijkt mij een top locatie, zeker omdat hij centraal inEnschede zit.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk! Wanneer zullen we afspreken? Wat mij betreft zou aankomende of volgende week woendsdag of donderdag kunnen. Eerste keer afspreken in de kroeg? Dan kunnen we dan de organisatorische details bespreken. Ik vind voormalig MacBerlijn prima, maar dacht dat het tegenwoordig een restaurant is? Literair café Bolwerk zou misschien toepasselijk zijn? Maar maakt me eigenlijk niet uit, als iemand een beter idee heeft, hoor ik het graag.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He ja, Bolwerk is leuk! Van die gezellige omakleedjes op tafel :-). Ik kan as donderdag wel, woensdags kan ik nooit, dan is mijn kleintje thuis. Hoe laat, uurtje of 3 in de middag? Dan is het Bolwerk toch wel open? Hebben we dan een 'oprichtingsvergadering' hihihi!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb donderdag middag college's.. Dus ik zou donderdag niet kunnen. Ik vind smiddags afspreken eigenlijk wel fijn. Kunnen jullie op dinsdag misschien? Aangezien woensdag geen optie is.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh wat stom van me, ik was helemaal uitgegaan van de avonden omdat ik overdag werk. Dat had ik er natuurlijk bij moeten zetten. Kunnen jullie ook 's avonds?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan liever aan het begin van de avond, maar ik weet niet hoe anderen dat vinden. Woensdag avond zou ik wel kunnen, maar geeft de bieb mogelijkheid tot savonds ruimtes gebruiken? Heeft iemand ervaring met ruimtes in de bieb?

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De avonden kan ik ook wel, alleen niet dinsdags. Woensdagavond dan proberen? In 't Bolwerk? 7 uur of half 8?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
7 uur vind ik goed. Heb alleen geen idee wat t bolwerk is. (ben geen uitgaansttype of terrastype, al ben ik jong)

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oke dan wordt het woensdagavond 7 uur bij het bolwerk. (Bolwerk zit vlak bij de oude markt, bij de bioscoop) Dan kunnen we gaan bespreken wat we eigenlijk willen en hoe vaak/ wanneer/ en waar. Ik zal Johanne nog een berichtje sturen om te vragen of ze ook kan.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oke! Bolwerk is heel makkelijk te vinden: Als je bij de Markt staat en je gaat naar Snackbar de Muur. Dan loop je richting het nieuwe Atak en langs het oude Fred en Douwe. Daar zit het op de hoek, zeg maar schuin tegenover de Muur. Tot woensdag, 7 uur. Ik neem ff een laptopje mee, dan kunnen we direct wat opschrijven. Leuk! Groetjes Olga = Katniss.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Ik woon ook in Enschede en ben nieuw op deze site. Een schrijfgroep lijkt me een goed idee. Ik zou dan ook graag meedoen.Hoe kom ik te weten wanneer en hoe laat. De bibliotheek ken ik. Joseh