Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Amsterdamse schrijfgroep zoekt een nieuw lid

Voor onze schrijfgroep, momenteel bestaande uit 4 personen, zoeken wij een nieuw lid. De samenstelling van onze groep is heel gevarieerd, zowel qua achtergrond als inbreng. Zo schrijft de een vooral columns, de ander korte verhalen en weer een ander schrijft voor het theater. Af en toe waait er een gedicht langs. Wat je ook schrijft: als je enthousiast en betrouwbaar bent, ben je van harte welkom in onze schrijfgroep. Wij komen elke 3 weken bijeen in de OBA, meestal op een doordeweeke avond. Onze inbreng is meestal rond de 5 pagina's, meer of minder mag ook, zolang het geen lijvige manuscripten zijn. Daarvoor ga je naar een uitgeverij. Meer weten? Stuur ons een bericht via deze site. Wij zullen je vragen om een stukje in te sturen en uitnodigen voor een kennismaking.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Overigens kun je wat meer lezen over de schrijfgroep via ons eerdere forum: http://www.schrijvenonline.org/forum/110527 ... Ben je al een tijd zo nu en dan aan het schrijven, maar heb je die stok achter de deur nodig, of natuurlijk wanneer je je gewoon afvraagt waar je werk verbeteren kan, dan is dit een goede schrijfgroep voor je. Wees wel gewaarschuwd, we komen niet bij elkaar om alleen maar schouderklopjes uit te delen :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo! Zijn jullie nog steeds op zoek naar een nieuw lid voor jullie schrijfgroep? Ik woon dan wel niet in Amsterdam maar woon er niet zo ver vandaan en kom er geregeld. Ik ben een luie schrijver de laatste tijd en kan wel een schop onder mijn kont en opbouwende kritiek gebruiken namelijk ;-)

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste LaLay, We staan nog steeds open voor nieuwe leden. Ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurd voor meer informatie. Groet, TW