Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Noord-Holland - Hoorn

Beste, Ik wil een schrijfgroep starten in Hoorn. Samen korte verhalen schrijven, hier over sparren met elkaar en met als uiteindelijk doel samen een verhalenbundel uit te brengen. Wie heeft interesse? Groeten, Frija

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Frija en Odile, Bij deze wil ik laten weten dat ik mij graag zou willen aansluiten bij Schrijfgroep Noord-Holland-Hoorn. Ik schrijf onder de naam Bloem. Ik woon in Hoorn en ben niet erg mobiel. Misschien is het een optie om af en toe van locatie te wisselen. Zomaar even meedenken met jullie initiatieven. Op dit moment ben ik flink aan het oefenen wat betreft: schrijven is schrappen. Bij deze de link om dit zelf ook te proberen mochten jullie hiervoor openstaan. Een aantal stukjes van mij staan op de site. Een lief schrijfmaatje inspireerde mij om mee te doen. Misschien kan ik jullie inspireren. Fijne avond nog. Vriendelijke groet, Bloem http://120w.nl/schrijvers/Bloem/

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bloem, We zijn Noord-Holland Noord, de afstand tot Hoorn zou in de praktijk een drempel kunnen zijn. Ik kopieer even je bericht en stuur hem door naar de andere groepsleden. Ik neem contact met je op. warme groet, Odile

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Odile, Lees nu pas je berichtje. Sorry. Maar Schagen is voor mij te ver en start in september met twee schrijfgroepen in Hoorn. Succes met je groep. Heb je een site waar ik je schrijfactiviteiten kan volgen? Groeten, Frija

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoek je net ls Frija iets in West-Friesland? Misschien is ons clubje in Hoorn iets voor je. De werkgroep levensboek.nu is vorig jaar gestart als uitvloeisel van een project van Oranjefonds en Vrijwilligerspunt West-Friesland. Wij brengen vertellers en schrijvers in Hoorn en omgeving bij elkaar voor het maken van levensboeken. Dat doen we zo zorgvuldig mogelijk door een goede match te maken, begeleiding met advies, eventueel training en intervisiebijeenkomsten een paar keer per jaar. Kijk maar op www.levensboek.nu. Geldt trouwens voor iedereen die graag en goed schrijft en een beetje in de buurt woont.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tinobakker, Levensboek lijkt mij heel interessant, maar ik ben iemand die zelf met een vol hoofd rondloopt en dus een eigen tekst schrijven wil. Ik heb wel een kijkje genomen op je site en vind het een lovenswaardig initiatief.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Frija, Jammer dat Schagen te ver voor je is. Ik heb geen site met mijn schrijfactiviteiten en mijn blog heb ik een tijdlang niet bijgehouden. Over schrijfwedstrijden schrijf ik hier op Schrijven Online.