Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijf maatjes zeeland

hoi ik ben een beginnend schrijfster en wil graag een autobiografie schrijven maar een verhaal verzinnen vindt ik ook leiuk nu zoek ik maatjes om elkaar te stimuleren met het oefenen van verhalen schrijven

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je iemand zoekt, dan zou ik eerst even letten op je spelling en grammatica. Een zin hoort met een hoofdletter te beginnen, en te eindigen met een punt. Daarnaast is het niet leiuk, maar leuk. Dat zal wel een typefout zijn geweest. En waarom specifiek Zeeland. Wil je het bij iemand thuis doen, of gewoon over het internet? Geef wat meer uitleg!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi jopiedopie Je heb gelijk met de hoofd letter aan het begin, deze fout maak ik vaker alleen in mijn werk, kijk ik mijn tekst na en haal dan deze fout eruit. Onze hoofd redacteur leerde ons eerst schrijven /tikken dus en daarna na te kijken. Op deze informele site had ik dat dus niet gedaan en ja leiuk is een te snelle tik fout. Maar ik zoek dus een groep die elkaar stimuleert om te schrijven ,om in ieder geval te oefenen. ik ben vrijwilliger bij een eilandelijk krantje, schrijf daar dus voor, en merk dat ik toch wel foutjes maak. Soms zelfs met de spatie tot 2 jaar geleden typte ik nooit iets behalve een emailtje, er gaat dus nog wel iets mis. Graag wil ik dus beter worden ,om betere artikelen te schrijven en om later mijn eigen boek te gaan schrijven. Waarom ik vroeg in zeeland? weet ik eigenlijk niet want online kan prima, maar misschien was het ook leuk om als je samen schrijft, om elkaar ook eens te ontmoeten en als je dan ver van elkaar woont is dat lastiger.