Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje / schrijfgroep fantasieverhaal Nijmegen

Hoi allemaal, Ik geloof dat ik voor mijn oproep wel een nieuw onderwerp mag beginnen. Het lijkt me leuk om iemand (of meerdere iemanden) te ontmoeten die net als ik graag fantaseert, verhalen verzint. Ik schrijf fantasieverhalen, en heb nu twee ideeen die ik graag een boek zou zien worden. Ik heb al eerder een boek geschreven samen met mijn vriendin. Het heet Meneer Kusje en de maanstruik, en het gaat over de wonderlijke ontstaansgeschiedenis van het kusje. (We hebben het heel lang een kinderboek genoemd, maar ik noem het nu een fantasieverhaal.) Wat ik altijd merk is dat mijn verhalen verder komen zodra ik er met iemand over praat. Heel lang wist ik het einde van Meneer Kusje nog niet. Dat is echt een proces geweest van jaren. Toen, ineens, was het duidelijk: dit moet er gaan gebeuren! Natuurlijk! Logisch! Mijn nieuwe ideeen hebben nog geen einde. En ik wil graag het proces versnellen. Die innerlijke logica van mijn verhaal is er gewoon, die moet ik ook nu al kunnen vinden. Misschien wel door aan jou het verhaal te vertellen? Nou ja, dat is ongeveer wat mij bezighoudt. En jij? Schrijf jij ook fantasieverhalen? En denk jij ook dat het erover hebben je verhaal verder zal brengen? Wie weet kunnen we mekaar helpen onze verhalen compleet te maken! Je kunt contact met me opnemen via bbwillemse@yahoo.com. Groetjes, Bart.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart Willemse, welkom op de site. Hoewel ik niet in aanmerking kom voor je schrijfgroep omdat ik een tikkeltje verder weg woon dan Nijmegen, wil ik je toch even zeggen dat ik het een supergoed idee van je vind. Mij vergaat het namelijk ook zo: praten met iemand over het onderhanden verhaal stimuleert mij enorm en geeft mij de inspiratie de draad weer op te pakken. Ik hoop dat je leuke mensen vindt!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, kzie dat jij ook nieuw bent, leuk! ^^ Ik vind het eigenlijk best wel een leuk idee. Mijn hoofd zit namelijk 24/7 vol met verhalen en ik ben er ook het liefst de hele dag over aan het schrijven, praten, tekenen. (mijn huiswerk vindt dat minder leuk, hehe) Ik woon helaas niet zo dicht bij Nijmegen (daar woon je toch?) maar in een klein stadje vlakbij Breda, dus dat is een beetje ver weg... Maar ik kom wel vaak in Den-Bosch omdat daar familie woont van me. Dus misschien zou het kunnen... kweetnie, wat denk jij? x Mandy