Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online Dichters Collectief

Ik ben jarenlang lid geweest van het Zwolse Dichters Collectief. Door mijn verhuizing naar Spanje kan ik daar niet meer actief aan deelnemen. Ik heb geprobeerd om online te blijven meedoen, maar dat is niet gelukt, het over en weer commentaar bleef teveel uit en dat begrijp ik. Misschien werkt het concept beter, wanneer het om een volledige online groep gaat. Ik zoek een kleine groep, bijvoorbeeld 4 personen, die in staat en bereid zijn om maandelijks een gedicht rond te sturen en daar commentaar op te ontvangen en tevens feed back te geven op de gedichten van de anderen. Het hebben gevolgd van enigerlei vorm van schrijftraining is gewenst. Ik schrijf zelf vooral, maar niet uitsluitend in vaste vers vormen. Mijn meest geliefde vorm is het sonnet. Ik heb diverse cursussen gevolgd bij Sanders Schrijversschool. Ik heb zelf behoefte aan stevige feedback, zowel op de vorm als op de inhoud, het gebruik van beelden, taalgebruik enzovoort. Nadere invulling in overleg met belangstellenden. Henk Staal

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk idee! Ik zat er zelf ook aan te denken. Ik zou er wel aan mee willen werken, maar ik heb geen enkele schrijftraining gevolgd en ik weet niet in hoeverre dat een probleem vormt.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Henk, ik denk meteen aan tantebetje. Via de zoekfunctie kun je haar vinden, en via haar Contactknop kun je haar een berichtje sturen. Zij komt geregeld op Schrijven Online, en schrijft ook sonnetten. Of ze in een online club wil, weet ik natuurlijk niet, maar dat kun je haar dan vragen.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij interesseert het misschien ook wel. Kijk even bij gierik nvt - archief - lentenummer 2009 - pg 52 en pg 74, dan kan je zien of het past in wat je zoekt. Elisabeth

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het idee is heel leuk. Ik dicht graag, maar vind mezelf niet goed. Zoek je echt heel ervaren dichters?