Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatjes gezocht- Kinderverhalen(prentenboeken)

Hallo allemaal, Ik werk als kleuteronderwijzeres en ben 45 jaar. Ben woonachtig in België (Kust). Ik heb al een paar verhaaltjes geschreven met als doel een prentenboek te maken. Tekenen lukt mij wel, maar heb de techniek niet echt onder de knie om de beelden levendig en echt te maken, daarom hou ik mij vooral bij het schrijven van teksten. Ik probeer mijn teksten wel te aan te passen en te verbeteren, maar schrijven is een eenzame bezigheid en heb weinig feedback van mensen rondom mij. Ik zoek wel telkens interessante prentenboeken die ik in de klas kan gebruiken en kijk dan ook wat mij aanspreekt in de teksten en wat ik anders zou doen. Meestal vertel ik de verhalen wel in de klas, maar pas soms de spreektaal of woorden aan (natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van de kinderen). Waarom zoek ik mensen om online mee te communiceren: * elkaar helpen bij het lezen van de verhalen. * Feedback geven * Commentaar geven op de schrijfstlijl/woordenschatkeuze. Wie zich geroepen voelt om hierin mee te werken, laat het mij gerust weten. Zo kunnen we elkaar geregeld teksten doormailen en contact houden met elkaar. Ik heb ondertussen ook een blog aangemaakt waar ik regelmatig mijn bevindingen zal neerschrijven. Wie wil mag en kan er gerust op reageren. Laat mij alvast ook weten wat jullie vinden van mijn blog. Zie hieronder de link: http://merely2011.blogspot.com/ Merely

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker