Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep Jeugdliteratuur

Hallo! Ik zou graag een schrijfgroep jeugdliteratuur willen beginnen, en ik had de volgende opzet in gedachten - beginnende schrijvers (als je gevorderd bent, mag dat natuurlijk ook, maar misschien voor jou minder leerzaam) - leeftijd onbelangrijk - vrije inzending (iedereen levert 400-900 woorden, maar of dit een oefening is of een geschreven stuk, dat mag je zelf weten (als je er maar wat van kan leren) - 6 personen - bijeenkomst om de 2 weken op een woensdagavond bij de OBA Amsterdam CS - Misschien ook leuk om elke bijeenkomst een thema (zoals perspectief, spanningsboog, etc) te behandelen - Als jij ideeen of suggesties hebt, laat vooral weten - Het is geen theekransje (maar een theepauze kan altijd ;))!! Hoor graag, Ben benieuwd....

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk initiatief! Helaas is Amsterdam wat te ver voor mij, maar anders had ik wel interesse gehad. Ik schrijf zelf namelijk ook jeugdliteratuur. Jammer. :(

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies wat ik zoek! Zelf werk ik aan young adult fictie, zeg maar leeftijd 16+. Past dat wat jou betreft nog in het hokje jeugdliteratuur? Lokatie en frequentie wat mij betreft helemaal prima. Beginnen we deze of volgende week???? :)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, Super wat een leuke reacties! Ik dacht dat ik automatisch melding zou krijgen bij reacties, maar niet dus zie ik nu. Excuses voor de late reactie dus. Rosie dank je voor je persoonlijke berichtje, daardoor zag ik dat er zoveel reacties waren. Tja beginnen, zeg maar wanneer, op een wo uiteraard ;). Deze week is waarschijnlijk wat kort dag, maar misschien de week erna, de 15e? Groetjes

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Woensdagavond de 15e ben ik van de partij. Hartstikke leuk. Hoe laat en waar precies in de OBA treffen we elkaar? Half acht, is dat een goede tijd? En hoe herkennen we elkaar? Spannend hoor...

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Zullen we de 22e afspreken? Dan kunnen we meteen afspraken maken over aanpak etc. Rosie, ik lees dat jij al bezig bent, fantastisch! Je weet dat deze groep ook voor echte beginners bedoeld is? En dat ik bijv. nog geen letter op papier heb staan,(Dus voor jou misschien gaaaaappp ??). Voor alle duidelijkheid en om teleurstellingen voor jou te voorkomen.. Heb er heel veel zin in!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De 22e staat genoteerd! Waar en hoe laat precies ontmoeten we elkaar in de OBA? Ik kan er vanaf half acht wel zijn, ik weet niet hoe dat zit met de rest? Ik ben idd al bezig, maar ben echt nog wel een beginner hoor. En het lijkt me leuk en inspirerend om gelijkgestemden op regelmatige basis te ontmoeten. We merken vanzelf wel of we aansluiting hebben. Ik heb er in elk geval zin in. Droomschrijver, kun jij de 22e nog steeds? En zijn er nog meer gegadigden????

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vanavond acht uur naast de roltrappen (is daar geen bankje?). Goed plan? Ik ben benieuwd wie ik daar vanavond aantref!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Rosie en Droomschrijver, Goed plan, ik ben er om 8 uur bij het bankje begane grond bij de roltrappen! Tot vanavond, Groet