Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep Sint -Oedenrode

Hoi hoi, Ik wil graag een schrijfgroep oprichten in Sint - Oedenrode. Wie vind het leuk mij daarbij te helpen. Misschien vind je het leuk om er gewoon bij te zijn. Elkaars werk lezen en beoordelen. Ook eens feedback krijgen waar je wat mee kan. Groet maya62

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet voor wat voor schrijvers het bedoeld is? Ik ben namelijk pas 15 en heb nog nooit een echt volledig verhaal geschreven, maar woon wel in de buurt en vindt het leuk om verhalen te schrijven...

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vindt het wel een leuk idee.Hoe wilt u het dan oprichten?? Zelf ben ik 19,en schrijf verhalen,ik ga dit jaar schrijfersopleiding volgen in Amsterdam.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Maya62, Beetje laat...maar zie nu pas je oproep. Ben benieuwd of het gelukt is om in Sint-Oedenrode een schrijfgroep op te richten. Ik schrijf nu nog in Leiderdorp (ook in schrijfgroep), maar verhuis over een paar weken naar Rooi. Ik heb zeker interesse om - als dat mogelijk is - aan te sluiten. Als er nog geen schrijfgroep is, dan wil ik je eventueel graag helpen bij het oprichten. Hoor het graag groeten, elli