Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfer helper gezocht

hallo ik schrijf vooral kinderboeken en romans ik ben opzoek naar iemand die heel goed kan schrijven,en dan kunnen we samen werken en boeken publiceren want verhalen verzinnen dat kan ik perfect en heel mooi ik wacht

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Denk je niet dat het handiger is dat je je eens wat meer in de Nederlandse taal verdiept? Dan kun je helemaal zelf je mooie verhalen schrijven en publiceren!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of schrijf in je moedertaal, en laat het door iemand vertalen? Ik denk dat dat gemakkelijker en sneller werkt, en bovendien zijn de meeste schrijvers nogal eigenwijs, voor je het weet blijft er niets meer over van wat jij verzonnen hebt ;)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
summeea, zo gaan we niet met anderen om hier. Ze proberen je enkel te helpen, dan hoef je niet zo terug te doen. Een beetje respect hebben mag wel. Daarnaast is het heel leuk dat je je ideeën wilt delen, maar het nadeel is dat iedereen die hier zit zelf wel ideeën heeft. Mensen zullen dan ook niet snel geneigd zijn om hun tijd in jouw ideeën te steken. Probeer zelf het Nederlands beter te gaan beheersen en schrijf het zelf op. Dan zul je ontdekken dat schrijven erg leuk is.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat waren goed bedoelde adviezen summeea. Je reactie is totaal ongepast. Verder ben ik het met Hekate eens. Ik vermoed dat Nederlands niet jouw 1e taal is. Waarom niet gewoon in je eigen taal schrijven? Dan kan het later altijd nog vertaald worden. Natuurlijk kun je ook in het Nederlands gaan schrijven, maar dan zou je er nog wel flink aan moeten werken. Maar als je die moeite er in steekt dan betaalt het zich later wel uit. Je vraagt hier of er iemand is die jouw verhalen goed op papier kan zetten. Ik vermoed dat er niet veel animo voor zal zijn zolang men niet weet waar men eigenlijk mee in zee gaat. (Je reactie helpt daar trouwens ook niet bij.) Kun je niet iets meer vertellen over jezelf en hoe je de samenwerking voor ogen ziet? Wil je het verhaal eigenlijk vertellen? Of heb je de verhalen op papier?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even voor de goede orde: de naam die gebruikt wordt lijkt verdacht veel op die van mij en dat vind ik erg verwarrend en nu ook nog heel genant na die ongepaste uitval. Gratis advies van mij: Leer onze fatsoensnormen, hoe ga je met elkaar om en leer de taal. Of andersom.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ohhhhh jullie laten nu mijn fatsoensnormen leren,leer het zelf. Ik kom hier niet voor ruzie maar voor iets te laten leren en iets zelf leren,en ik heb al een contract gekregen met een film industrie duss... chillllll binnenkort komt ie uit dan gaan jullie julie ogen uit halen maar veel succes

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ohhhhh jullie laten nu mijn fatsoensnormen leren,leer het zelf. Ik kom hier niet voor ruzie (..)
Dan moet je niet zulke dingen plaatsen als in # 3. Enige mate van tempering is gepast. Netjes blijven, a.u.b.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je gaat niet eens in op de reacties die je krijgt. Fijn voor je dat je een contract hebt bij een film industrie. Dat meen ik echt. Maar daar gaat het hier toch helemaal niet om? Ik heb het gevoel dat je vindt dat wij je negatief benaderen. Waarom? De reacties die je hebt gekregen zijn allemaal van mensen die met je meedenken. Als je dat niet wilt, open dan geen topic. Als je dat wel wil, neem de reacties dan ook serieus. Niemand wil hier trouwens ruzie. Daarom bestaan er ook fatsoensnormen, en daar mag je je dan ook best aan houden.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Summeea doe alsjeblieft normaal. Je gedrag is respectloos, jij vraagt ons hulp maar kunnen wij dan niet een beetje fatsoen terug vragen? Leuk voor je dat je een contract hebt bij de film industrie, maar ik snap dan niet waarom wij jouw ideeën moeten uitwerken. In de filmindustrie hebben ze scriptschrijvers, als jij een daarvan bent waarom heb je dan onze hulp nodig? Als je iets anders doet in de filmindustrie kan je het verhaal ook gewoon aanbieden aan je baas, of weet ik wie. Als hij het een goed idee vindt zet hij wel iemand in om samen met jou je idee uit te werken. Succes.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
diegene die respectloos zijn krijgen geen respect netals jullie ik heb niets tegen jullie gezegd stelletjes jaloerse mensen doei moet slapen

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Summeea. Als je negentien bent, ben je volwassen. Gelieve je ook zo te gedragen. Waarom zouden de mensen hier jaloers op jou moeten zijn? Jíj vraagt hulp. Mensen zijn gek genoeg om hier te kijken en tijd te steken in het lezen van jouw post (en ook die van anderen). Ze steken dus tijd in jou om je te helpen en nog kun je dat niet waarderen? Respect graag, anders lijk je enkel om aandacht te vragen. We zitten allemaal hier op SOL om te leren, ga dus niet anderen afbranden. En ik hoef niet te weten wat jouw bedtijd is. Dat soort informatie doet er dus niet toe en lijkt enkel elk weerwoord af te willen kappen voor ook maar een mond geopend wordt.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg sterk de indruk dat summeea iemand is die hier herrie wil schoppen. Net wat Mijre Gidet hierboven aangeeft, als je negentien bent weet je je over het algemeen te gedragen. Mijn docher van zestien doet het in ieder geval een heel stuk beter.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, bij nader inzien krijg ik ook eerder de indruk van iemand die met opzet slecht schrijft dan iemand die het niet kan. Er zijn hier de laatste tijd wel meer trollen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hij/Zij heeft een waarschuwing gehad. De rest van de opmerkingen is onnodig.