Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep gezocht rondom deventer (ov)

Hallo, Ik zie maar geen (actuele) oproep staan, waarin wordt gezocht naar leden schrijfgroep rondom deventer (ov). Dus bij dezen. Ik schrijf graag, maar nog geen mensen in mijn omgeving kunnen vinden die die passie met mij (willen) delen. Zomaar op de gok (een willekeurig) iemand daar op aanspreken, is natuurlijk maar eng en riskant? Als een van jullie ook graag schrijfsels/ideeen willen uitwisselen, maar je woont ver weg, dan kan per mail altijd ook? Nederland telt een miljoen schrijvers, waarom kom ik ze dan nooit tegen! :p Oh nog iets, ik zal schrijven altijd leuk blijven vinden. Mocht deze post in de toekomst zwaar verouderd zijn, reageer dan toch! want misschien ben je over 10 jaar wel de eerste die op deze oproep reageert :s Gr, Teunis.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Teunis Dat is ook wat ik zoek. Zullen we eens mailen? Ik Wil graag wat meer schrijven en daar ook commentaar op krijgen en ideeën opdoen. Wat schrijven betreft ben ik jong. Ben benieuwd Jacobus

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jacobus en Teunis, Ik heb ook een passie voor schrijven maar weinig ervaring. In een groep zou je elkaar kunnen motiveren en opdrachten of tips kunnen geven. Zoiets heb ik nodig om te beginnen en om verder te kunnen. Ik vraag me daarom af wat jullie precies met de schrijfgroep willen doen. En ik kom uit de omgeving van Deventer. Groetjes Lya

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Ik zoek ook medeschrijvende. Sind vier jaar woonachtig in Almelo ben ik de laatste jaren een verwoed schrijfster geworden. [ als je met de Vut bent kan dat] Enkele boekjes uitgegeven in eigen beheer. Het schrijven beheerst mijn leven en zonder zou ik niet meer kunnen. Ik zoek mensen waarmee ik van gedachten kan wisselen. Email: brooks01@hetnet.nl

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ben even heel lang weggeweest. mocht je nog geinteresseerd zijn, stuur dan maar een berichtje naar mijn persoonlijke mail: kineticnovel@gmail.com @Jacobus: ik moet je stukje nog reviewenl, ga ik zsm doen :)

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik reageer wel op een erg oude post, maar niet geschoten altijd mis. Al een aantal jaren schrijf ik verhaaltjes en gedichten en heb zelfs een boekje Faja Lobi in eigen beheer uitgegeven. Het speelt in Suriname waar ik een aantal jaren gewoond heb. Het lijkt me leuk om in een groep te schrijven. Ik ben. Zeer benieuwd of ik een reactie krijg op deze post. groet Marjan mjbbjm@hotmail.com