Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje gezocht

Hoihoi, Ik ben opzoek naar een online schrijfmaatje. Het liefst iemand van ongeveer dezelfde leeftijd als ik: vijftien. Je moet wel een beetje tegen mijn ernstige gebrek aan doorzettingsvermogen en zelfdiscipline kunnen. Wat betreft het genre heb ik niet echte voorkeuren, ik ben zelf druk bezig met het uitproberen van verschillende genres en schrijfstijlen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik fantasy tot nu leuker vindt om te schrijven dat pure realistische verhalen. Maar misschien kun je me wel overhalen. Mijn idee bij een schrijfmaatje is dat we elkaar werk toesturen, dat van commentaar voorzien, elkaar motiveren en soms een trap onder de kont geven (wat bij mij flink nodig zal zijn). We kunnen ook samen aan een verhaal schrijven, dat lijkt me ook leuk. Nog één ding: ik zoek wel iemand die regelmatig reageert op mails/berichten en eerlijk zegt wanneer zij/hij er geen zin meer in heeft! Groetjes Isabelle

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Icisabelle, ik vind het altijd leuk als jong jeugdigen schrijven. Ik heb geen idee of hier nog veel andere jongeren aanwezig zijn. Maar ik hoop dat je een schrijfmaatje vindt. Ik wil wel even opmerken dat, als je echt wat wil bereiken met schrijven, je juist een sterk doorzettingsvermogen moet hebben. Als een ander jou over moet halen tot het schrijven van een ander genre loop je nog eens extra tegen je minpunten aan vrees ik. Schrijf gewoon graag wat je wil schrijven, zoek een doel, vind een leuke schrijfwedstrijd, spring in het diepe. Zoek een maatje, maar niet om je een trap tegen je kont te geven...dat moeten je ouders doen. Veel succes en nog een tip....je minpunten heb jezelf in de hand.....maak er een plus van :nod:

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil op zich wel een schrijfmaatje van je worden. Ik ben een jongen en 16 jaar. Ik ben bezig met het schrijven van een boek, genaamd 'De Zevende Zoon'. Het wordt een fantasy zonder enige vorm van magie en monsters. Er gebeuren dus alleen dingen die echt kunnen, maar het speelt zich wel af op een niet-bestaande wereld. Mail me maar als je wat werk wilt uitwisselen en becommentariëren.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@tootsie. Bedankt voor je tips! Dat gebrek aan doorzettingsvermogen komt vooral omdat ik nogal twijfel aan de dingen die ik schrijf. Maar ik zal er voortaan op letten! Mijn ouders zijn niet de types die mij een trap onder de kont geven wat het schrijven betreft. Daar bemoeien ze zich niet mee.. @McBlake. De mail is verzonden =)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Icisabelle, Als je twijfelt, zet eens een stukje op proeflezen. Daar krijg je vaak handige tips en adviezen. Zoek proeflezers in je omgeving. Maar vooral.....doorgaan ;) Leuk dat je een maatje hebt gevonden en ik hoop dat jullie veel voor elkaar kunnen betekenen. Succes en veel plezier met schrijven.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn hier wel degelijk jeugdige schrijvers O.o Ik ben wel 2 jaar ouders als jij en ik ben een Belg. (Hopelijk heeft niemand hier mee problemen ;) ) Ik herken mezelf in jou =D 1./ Geen doorzettingsvermogen 2./ Ik zoek iemand om mee te schrijven 3./ Geen idee van genre ;D

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijven is werken jonge mensen. Inspiratie komt niet uit een schop onder de kont of je nou Belg of NL bent. Schijver zijn is de behoefte om je gevoelens, je fantasie, op papier te zetten. Maakt niet uit wat voor een genre.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Luister, wij hebben ons niet in deze site ingeschreven voor het plezier, integendeel. Als mensen van mijn maten hiervan wisten, lachen ze vast wel. Dus het is onze keuze. we weten wat het inhoud...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké Kennith ga ervoor, laat ons Sollers eens proeflezen. Verwen ons met jullie woordspelingen, creaties en verhalen!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is net een stuk van me verschenen in proeflezen. Ik ga niet zeggen dat het goed is maar ik wil er mee meedoen aan een schrijfwedstrijd.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is net een stuk van me verschenen in proeflezen. Ik ga niet zeggen dat het goed is maar ik wil er mee meedoen aan een schrijfwedstrijd.
Mijn stuk is net verschenen bij proeflezen hopen dat die dit keer WEER niet verwijderd word. geloof mij maar die stuk is slecht.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is net een stuk van me verschenen in proeflezen. Ik ga niet zeggen dat het goed is maar ik wil er mee meedoen aan een schrijfwedstrijd.
Mijn stuk is net verschenen bij proeflezen hopen dat die dit keer WEER niet verwijderd word. geloof mij maar die stuk is slecht.
:rolleyes: Twee beste zinnen :thumbsup: (in Proeflezen durf ik nu niet te kijken)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey ik ben Lotte, ik ben ook opzoek naar een online schrijfmaatje. Ben je nog op zoek? Ik ben 15 jaar oud en schrijf vooral fantasy, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet veel heb geschreven en dat ik dyslectisch ben. Ik houd van schrijven en ben net begonnen aan een nieuw boek maar ik wil zo graag dat iemand er naar kijkt en zijn eigen visie erin verwerkt het lijkt me echt leuk om met iemand een boek te schrijven. In ieder geval laat me iets weten.