Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatjes Gezocht

Ik ben op zoek naar iemand (of meerdere personen) met wie ik zo af en toe eens gedachten uit kan wisselen over het een en ander. Ook zou ik het leuk vinden om eens wat werk te sturen en feedback te krijgen. Andersom natuurlijk ook. Voornamelijk schrijf ik gedichten maar hou me tegenwoordig wat meer bezig met korte verhalen. Ik ben nog steeds lerende zeg maar. Ik vind het heerlijk om te schrijven en wil dat graag met mensen delen. In mijn directe omgeving ken ik helaas geen mensen die deze passie met me delen. Als je interesse hebt stuur dan even een mailtje naar kwulletje1983@gmail.com Groetjes van Gerda

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kwulletje, je zou kunnen overwegen om ongeveer aan te geven waar je woont? Als er nu niemand in je buurt woont, wordt het een virtuele geschiedenis die op :thumbsup: zich best goed kan lopen. Maar zouden er mensen in jouw dorp/stad wonen, dan kun je wat geregelder bij elkaar komen, :D wel zo gzellig.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kwulletje, je zou kunnen overwegen om ongeveer aan te geven waar je woont? Als er nu niemand in je buurt woont, wordt het een virtuele geschiedenis die op :thumbsup: zich best goed kan lopen. Maar zouden er mensen in jouw dorp/stad wonen, dan kun je wat geregelder bij elkaar komen, :D wel zo gzellig.
Dat is inderdaad een goed idee! Ik woon in het zuiden van Limburg :)