Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zwolle en omgeving

Sinds enige tijd woon ik in de buurt van Zwolle. In mijn vorige woonomgeving zat ik in een schrijfgroep (Zuidwesterstorm) en daar heb ik heel veel geleerd en nieuwe vrienden opgedaan. Helaas is door verhuizing van alle vier leden (jawel) een einde gekomen aan onze constructieve en heel plezierige activiteiten. Tijd om opnieuw te proberen iets op te starten dus. Zijn er mensen in de omgeving Zwolle die zin hebben om zo eens per maand bij elkaar te komen en elkaars schrijfsels te bespreken?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik verblijf in het begin van 2011 twee weken in landhuis "De Kwakel" in Ootmarsum. Als je tegen die tijd een groepje mensen bij elkaar hebt, wil ik graag deelnemen. Boudewijn Büch heeft verscheidene jeugd vakanties in De Kwakel doorgebracht. Uitvoerig beschreven in "Boudewijn Buch, Markante herinneringen aan Ootmarsum" van Frans Mouws. Inspirerende omgeving om te schrijven.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Verweij Tot nu toe heeft er een persoon gereageerd op mijn oproep. Als we tegen de tijd dat jij in de Kwakel verblijft meer mensen hebben, laten we het weten.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Akkoord.