Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatjes Provincie Gr. Fr. Dr.

Wij, ik en mijn partner, zijn al een tijdje lid van schrijven online. Dit is de eerste keer dat wij gebruik maken van dit forum. Wij zijn op zoek naar mensen uit het Noorden (Prov. Gr. Fr. Dr.), die net als ons geïnteresseerd zijn in schrijven en alles wat daar bij hoort. Wij willen graag schrijfmaatjes vinden, om te kunnen praten over onze teksten, om elkaar te kunnen voorzien van feedback / adviezen en ga zo maar door.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo uit Friesland. Ik ben geinteresseerd. Hoe zien jullie het voor je? En welk niveau, vorm, frequentie e.d.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bedoel je zoiets als proeflezen, maar dan veel uitgebreider? Ik heb het er al aardig druk mee. Het ligt er dus aan wat de bedoeling precies is.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bako, hier Groningen (maar dan net bij de oosterburen). Ook ik ben geinteresseerd in je initiatief maar ook ik wil graag weten hoe je een en ander voor je ziet.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas, het lijkt erop dat we te laat zijn Herman.;)
Hoi Janice. Dat is jammer! Te laat in de zin van de groep bestaat niet (meer) of in de zin van de groep is vol?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. De groep is nog steeds niet gevormd. Er waren een paar mensen, die hadden gereageerd, maar opeens afhaakten. Hoe zien wij het voor ons: Wij zijn op zoek naar mensen uit het Noorden (Prov. Gr. Fr. Dr.), die net als ons geïnteresseerd zijn in schrijven en alles wat daar bij hoort. Het contact kan verlopen via internet en misschien als daar eventuele belangstelling voor is in levende lijve. Wij zoeken schrijfmaatjes om te kunnen praten over onze teksten, om elkaar te kunnen voorzien van feedback / adviezen en ga zo maar door. Als er nog steeds intresse is, laat het ons weten. En misschien heeft iemand nog andere suggesties, laat het dan horen. Groetjes Bako

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hermanb en Tja, Leuk dat jullie hebben gereageerd. @Tja: Wat bedoel je precies met een site openen? Groetjes Bako

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Waar je iets van elkaar kunt lezen, stimuleren, vragen stellen enz. Als alles via mail gaat, lijkt het me onbegonnen werk.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt mij ook leuk, site is een goed idee. Ik woon half in Friesland maar heb niet heel veel tijd om hier in te steken.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey hoi, ik kreeg een email met daarin de vraag of ik nog interesse heb om mee te doen. Hartelijk dank daarvoor, ik ben zeker nog geïnteresseerd. Ik zag sommige schrijfgroepen een eigen ruimte hebben op internet. Bv via een blog of een forum die je kan afschermen. Maar levende lijve lijkt me zeker ook leuk.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Gefeliciteerd met de start van de schrijfgroep. Nu maar hopen dat verlegen mensen zich ook durven op te geven. :nod:

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Tja Het is ons dan eindelijk gelukt. Nu nog even afwachten op nieuwe aanmeldingen. @ Iedereen die dit leest Als er nog mensen zijn, die intresse hebben, laat even een bericht achter!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een groep is nooit vol. Misschien is het verstandig om verder te kijken dan alleen het noorden.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een prima idee. Topografie is niet mijn ding. Ik woon in feite altijd om de hoek. Door de snelheid van het internet. Intresse bij deze.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ kaperkombrink & Bloem50 Bedankt voor jullie reactie. De groep is, zoals Tja al aangaf, nooit vol. De site waarop wij onze forum hadden gestart heeft er even uitgelegen, maar er zijn plannen om de forum opnieuw te starten. Bij deze is iedereen die mee wil doen welkom op ons forum, zodra die weer in de lucht is.