Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaatje voor motivatie en ideeen

Hoihoi, Ik zoek iemand om mee te schrijven via mail. Elkaar verhaal onderwerpen geven, motiveren, feedback geven. Het gaat erom om elkaar aan het schrijven te houden en op deze manier onze vaardigheden te verbeteren. Zelf heb ik namelijk moeite met een nieuw verhaal te schrijven of om deze af te maken. Met een iemand erbij lukt het mij misschien beter, is het doelgericht. Ik ben 24 jaar, ik woon in Hengelo en schrijf graag over avontuur/actie, liefde, bovennatuurlijke krachten, sprookjes, psychologie. Je hoeft niet van het zelfde te houden. Ik sta open voor nieuwe dingen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mont Blanc. Veel plezier hier! Waarom zit je hier en wat denk je te vinden? Waarom moet je specifiek met iemand via de e-mail mailen? Wanneer je iets beoordeelt wilt hebben is het veelal beter daar stukken uit te plaatsen in proeflezen... Groet, Jan.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, plezier heb ik al. Ik zit hier omdat ik schrijven altijd voor mijzelf hield en besloot om eens meer te gaan delen en ervaring op doen... mijn hobby uitbreiden. En mailen met iemand of meerdere om meer inspiratie/motivatie te krijgen. Met een heel forum vind ik het wat massaal...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
goed om te horen dat je ervan geniet. dat moet zo zijn en blijven, thans is mijn idee. wat betreft je motivatie is het inderdaad wel een goed idee om te kijken of er hier mensen zijn die zoiets willen doen. ik zal even voor je kijken… :!: dan verwijs ik je via deze link door naar een andere topic: http://www.schrijvenonline.org/forum/104422 je zou contact op kunnen nemen met de plaatser van dit bericht...

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mont blanc, het idee om via de mail elkaar feedback en voldoende inspiratie te geven lijkt mij een goed idee. Zelf schrijf ik graag over liefde en sprookjes en in het geheel ook over bovennatuurlijke krachten. Avontuur en actie vind ik ook boeiend om over te schrijven :) Ik zou het leuk vinden als we zodoende kunnen oefenen. Mijn motivatie is best goed, het afmaken van mijn verhalen is meestal het probleem :\\ Ik zou het leuk vinden om je als schrijfmaatje te hebben. Ik ben 20 jaar en woon in Heerhugowaard. (ik hou ook veel van drama in mijn verhalen. Als je daar geen prolemen in ziet, denk ik dat we goed met elkaar overweg kunnen :D)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Psyche, een wat late reactie van mij maar voor alsnog lijkt het me leuk met jou te mailen. Ik weet niet hoe ik jou een bericht kan sturen of mailen, dus hier heb je de mijne: mariannebont@hotmail.com Tot snel! :)
Mont blanc, het idee om via de mail elkaar feedback en voldoende inspiratie te geven lijkt mij een goed idee. Zelf schrijf ik graag over liefde en sprookjes en in het geheel ook over bovennatuurlijke krachten. Avontuur en actie vind ik ook boeiend om over te schrijven :) Ik zou het leuk vinden als we zodoende kunnen oefenen. Mijn motivatie is best goed, het afmaken van mijn verhalen is meestal het probleem :\\ Ik zou het leuk vinden om je als schrijfmaatje te hebben. Ik ben 20 jaar en woon in Heerhugowaard. (ik hou ook veel van drama in mijn verhalen. Als je daar geen prolemen in ziet, denk ik dat we goed met elkaar overweg kunnen :D)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, Mont blanc ik heb je een e- mail verstuurd! dus dan kunnen we beginnen :) Sorry trouwens voor de late reactie.