Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik wil schrijfmaatjes

Ik ben Femke en ik ben opzoek naar een schrijfgroep of schrijfmaatje. Ik ben 19 jaar en woon in de buurt van Amsterdam. Voor plezier doe ik dingen als tekenen (digitaal en op papier), schrijven, films kijken, gamen of ben ik bij mijn dierbaren. Ik wil zelf jeugd en kinderverhalen gaan schrijven. Denk hierbij aan Paul van Loon, Darren Shan, en Lydia Rood. Het lijkt me tof, een schrijfgroep. Ik schrijf al heel lang maar maak mijn verhalen vaak niet af. Met de druk van gezelschap wil ik dit verbeteren. Online gezelschap is prima (email, skype of msn) Laat maar weten! Groetjes, Femke

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo fempire! welkom hier. heb je al gekeken in de zoekfunctie van deze website? als je hier opklikt met het woordje 'schrijfgroep amsterdam', 'amsterdam', of 'schrijfgroep'. dan zul je vast wel wat vinden. ook is hier in deze website ergens een rubriek waar events worden aangeboden zoals workshops en dat soort mogelijkheden. hier kun je mensen ontmoeten en die zul je dan leren kennen. voor zover ik weet is er vorig jaar een schrijversgroep online gestart. zij wisselen via de e-mail opdrachten uit die virtueel met feedback worden beoordeeld. ook deze zal je in de zoekfunctie kunnen vinden. wanneer je dan een reactie achterlaat, misschien reageren ze terug, of stuur je een e-mail naar diegene. er zijn dus mogelijkheden genoeg! veel succes en veel plezier! jan.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Femke/fempire, Ik sta voor eenzelfde uitdaging, ik heb hele notitieboekjes vol gekliederd op reis, maar nu heb ik discipline nodig om er nette verhalen van te maken. Momenteel publiceer ik op mijn website één tekening uit mijn reisschetsboek per dag, en ik heb mezelf beloofd dat ik een mooi verhaal geschreven moet hebben tegen de tijd dat de tekeningen op zijn (eind juni). Doe je mee?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
zou het dan misschien niet een idee zijn voor een aantal jullie om wederom een nieuwe schrijfgroep te starten? simpelweg een account bij google openen en dan via google documents kun je die inkijken... als ik het zo goed zeg...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben Femke en ik ben opzoek naar een schrijfgroep of schrijfmaatje. Ik ben 19 jaar en woon in de buurt van Amsterdam. Voor plezier doe ik dingen als tekenen (digitaal en op papier), schrijven, films kijken, gamen of ben ik bij mijn dierbaren. Ik wil zelf jeugd en kinderverhalen gaan schrijven. Denk hierbij aan Paul van Loon, Darren Shan, en Lydia Rood. Het lijkt me tof, een schrijfgroep. Ik schrijf al heel lang maar maak mijn verhalen vaak niet af. Met de druk van gezelschap wil ik dit verbeteren. Online gezelschap is prima (email, skype of msn) Laat maar weten! Groetjes, Femke
Ja hoor.. ik heb wel interesse. Ikzelf teken ook en maak computerspellen, maar op de spellen na is de rest altijd onafgemaakt. En ook ik heb een stok achter de deur nodig om mijn schrijfsels af te maken. Email en msn is prima. Stuur maar een PM als je interesse hebt.