Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

online schrijfmaatje gezocht

hallo, ik ben wessells (15 jaar) en ik wil graag een schrijfmaatje vinden via deze site (complimenten aan de site trouwens die erg leuk is). ik hou vooral van korte zeer overtuigende stukken waarin veel gevoel is gelegd en ik lees veel fantasy en boeken over hmm... eigenlijk lees ik heel erg veel. maar vooral dingen waarin ik mezelf terug kan vinden. ook schrijf ik gedichten maar de laatste tijd niet meer zo veel. hobby's zijn: schrijven dromen tekenen en lezen. alvast bedankt

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi wessels, ik ben dus princess en ben 14 jaar oud. Ik schrijf kinderverhalen maar wil ook binnenkort een fantasy verhaal gaan schrijven. Verder schrijf ik zo af en toe ook gedichten. Ik zou het fijn vinden als er iemand is die eerlijk commentaar op mijn werk geeft. Ik hoor graag meer van je! Princess

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Wessels, Ik weet niet of je al gereageerd hebt op Princess, maar ik dacht: laat ik me ook maar even aanbieden. Ik ben 15 jaar en ik schrijf ook erg veel. Ik lees eigenlijk alle genres, maar ik moet zeggen dat ik een groot fantasy fan ben. Vooral Robin Hobb en JRR Tolkien vind ik geweldig. Maar de laatste tijd ben ik bezig met het schrijven van een gewoon jeugdverhaal. En mij lijkt het daarom ook best leuk om wat dingen uit te wisselen. Ik neem trouwens zomaar aan dat je een jongen bent, klopt dat wel? Voor een dromer ben je bij mij trouwens ook aan het juiste adres. Nou ja ik ben gewoon de tweede keus dus ik hoor het wel.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mag ik ook mee doen, ik ben 16 jaar, en lees heel veel fantasy verhalen. momenteel ben ik bezig met het schrijven van een fantasy verhaal (zoiets als harry potter en lotr)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik neem aan dat iedereen een mailtje van wessells heeft ontvangen met de zelfde tekst (dit is even aan wessells). mijn email is: schneideryouri@gmail.com (mijn hotmail krijg je alleen via die mail: als je je gebruikersnaam erbij zet)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wessels, Je hobby's klinken top. Maak van dromen gewoon durven en doen en moet je eens opletten wat er dan gebeurt. De mensen zijn hier erg aardig en je kunt geweldig veel leren. Succes

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Wessells, Ik had je al een pb gestuurd maar dacht dat het ook wel handig zou zijn als ik hier zou reageren. Ik zou ook graag mee willen doen als het nog kan/mag. Schrijf in verschillende soorten genres en het lijkt me ook wel leuk een fantasy verhaal te schrijven. En ik ben 15 jaar oud, dus ook van jullie leeftijd.