Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep den haag

Weet iemand of er een schrijfgroep in Den Haag is of misschien Delft, Rijswijk? Bedankt

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet dat ik weet, maar misschien een idee om er één op te richten? Er wonen vast wel meer mensen in Den Haag eo die dezelfde wens, waaronder ikzelf, hebben.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja die is er wel, morgenmiddag (altijd laatste zondag van de maand) in de Treehut AmericainBookCenter. Is voortgekomen uit NanoWrimo en het kost €5,- per keer. Ik ben er pas in november 2009 bijgekomen, dus nog maar kort. Van half twee tot vijf uur. Je kan me pb sturen dan kan je eventueel contact opnemen met Suzanna die het organiseert.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt. ik ben zelf ook lid van nanowrimo en wil graag met de schrijversclub meedoen. zeg maar hoe ik mij aan kan melden. alvast bedankt pamela

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
naast schrijven kan iemand mij misschien in het kort toelichte wat je nog meer doet bij een schrijfgroep? Ik ben pas aangemeld op deze site dus om in mn eentje naar zo'n groep te gaan lijkt me nogal moeilijk.. ik woon ook in den haag namelijk.. bedankt

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste schrijvers, Ik zoek in Den Haag, Rijswijk of in Delft een schrijfgroep om mij bij aan te sluiten. Ik zit sinds een paar jaar bij een schrijfgroep in Amsterdam. Dus veel schrijfervaring heb ik wel. Ik zou graag in contact willen komen met een schrijfgroep korte verhalen en of romans. Mijn contactgegevens: tuncinix@hotmail.com Alvast bedankt, Groet, Tuncay Cinibulak