Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroep TaalenT zoekt nieuwe leden!

TaalenT is een besloten online forumschrijfgroep. We bestaan momenteel uit zes leden, willen graag uitbreiden en zijn op zoek naar enkele enthousiaste schrijvers. Wat doen we bij TaalenT? Iedere maand verzint één van de leden een schrijfopdracht. Meestal is dit een opdracht die dieper ingaat op een technisch aspect van het schrijven: perspectiefoefeningen, show don't tell, subtexting, enzovoort. Ter afwisseling doen we ook losse opdrachten, zoals schrijf een verhaal naar aanleiding van een woord uit het woordenboek. We geven elkaar gerichte feedback op onze teksten en herschrijven die. We doen iets met elkaars feedback en leren van elkaar in een ontspannen, open en eerlijke sfeer. Humor is belangrijk. Er is binnen TaalenT een optionele leeshoek. Maandelijks lezen we samen een roman. Daarnaast helpen we elkaars wedstrijdverhalen verbeteren. We praten over schrijven als vakmanschap en als levenshouding. We delen de lusten en lasten van schrijven als hobby en als doel met hogere aspiraties. De schrijfgroep helpt ons aan het schrijven te blijven. Wie zoeken we? Iedereen die enthousiast is, al schrijfervaring heeft en graag wil oefenen, experimenteren en bijleren op schrijfgebied. Regelmatig tijd vrijmaken voor ons forum en de schrijfopdrachten vinden we wel belangrijk. De meeste TaalenTers zul je via SOL of ZZ wel kennen. We zijn allemaal al een aardig poosje bezig met schrijven en we zijn vooral gericht op volwassenen literatuur. Ben jij een van onze nieuwe leden? Spreekt TaalenT je aan? Stuur dan een PB en dan openen we het forum voor je. Met een proefperiode van drie maanden kun je bekijken of deze schrijfgroep bij je past en andersom. Heb je nog vragen? Stel ze hier of stuur een PB. We hopen gauw van je te horen!

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou me heel graag aan willen melden. Ik ben en vrouw van 58 en schrijf heel graag. Ik heb zojuist een cursus schrijven bij de LOI afgerond en wil graag verder gaan met schrijven. Ik schrijf korte verhalen van ongeveer 1500 woorden en soms wat langere. Graag hoor ik van u, Mijn emailadres is lmasseree@yahoo.com met vriendelijke groet, Loes Masseree