Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online Schrijfmaatje gezocht!

Hoi allemaal, om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben op zoek naar een online schrijfmaatje waarmee ik over en weer verhalen kan sturen en van hem/haar verhalen kan lezen en daarop reageren. Ik heb absoluut geen voorkeur voor genre of leeftijd van mijn schrijfmaatje. Wel moet ik erbij zeggen dat ik zelf 'pas' 17 ben en het liefst zo realistisch (geen paranormale of fantasy) verhalen schrijf. Maar misschien ben jij wel de persoon die me kan laten inzien hoe fantastisch fantasy of iets heel anders wel is? Een kleine voorkeur die ik heb voor mijn to-be schrijfmaatje: regelmatig reageren op mails/berichten of eerlijk zeggen dat je interesse verdwenen is. Wil jij mijn schrijfmaatje zijn, dan zou ik het leuk vinden van je te horen! groetjes, Bente edit: ik zou het fijn vinden échte kritiek te krijgen, ik kan altijd wat met commentaar!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zelf was ik ook op het absurde af realistisch. Ik speelde niet met Lego; nee, ik bouwde een straatbeeld na en keek ernaar. Films: Alleen 'normale' films. Harry Potter leken mij niets door de fantasie. Evenzo met schrijven/strips tekenen. Toch vind ik die dingen nu ook leuk. Fantasie kan ook echt leuk zijn.

Zelf schrijf ik nu ook realistisch. Hoewel niet alles in het verhaal echt bestaat.

Waar gaat jouw verhaal in grote lijnen over, of wat is het onderwerp?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik kan denk ik wel een schrijfmaatje gebruiken. Op dit moment vloeit er niet zoveel uit mijn pen en hopelijk kunnen we elkaar op deze manier motiveren. In mijn schrijfsels probeer ik altijd zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid te blijven. Ben ook wel een perfectionist en dus ook een kritische lezer. Al wil ik zeker niet beweren dat ik alle schrijfkennis in huis heb.

[quote=jascha]Ik speelde niet met Lego; nee, ik bouwde een straatbeeld na en keek ernaar. [/quote]
Erg herkenbaar hahaha (al doet dat hier niet echt ter zake)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een schrijfmaatje is altijd handig! Ik ben er zelf altijd eerlijk over of mijn interesse verdwenen is of niet. En ook al heb ik nog interesse, als ik geen tijd meer heb, ook dan zal ik het eerlijk zeggen. Niemand heeft er iets aan als iets half gedaan wordt. Ik ben zelf ook meer van de realistische verhalen, maar surrealistisch vind ik wel leuk om te lezen, al prefereer ik toch liever de harde waarheden. Zelf word ik bijna zestien, dus ik weet niet of je met zo'n klein kindje als mij wilt omgaan!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede morgen! Sinds vorig jaar ben ik met pensioen en woon al 3 jaar in een Seniorenwoongroep. Al vanaf 1985 begon ik met het schrijven van gedichten, nadat mijn zoon van elf overleden was. Nu houd ik me bezig met het schrijven van korte verhalen en samen met 3 anderen vormen we een schrijfclub. Intussen steek ik ook nog wat op van de cursus "Verhalen schrijven" en doe m`n best om als alleenstaande man wat dagboekachtige flarden te noteren. Het meeste mis ik iemand, om samen van gedachten te wisselen, dus louter wat het schrijven betreft. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie! Bovendien heb ik een zgn stapmaatje, maar die heeft totaal geen belangstelling in schrijven. Het liefste een vrouw van ongeveer gelijke leeftijd, jonger mag ook, maar bij voorkeur in de regio Amersfoort. Schrijven is mijn lust en mijn leven geworden, na jaren afwisselend zangles gehad te hebben. Goed, ik ben benieuwd!