Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfgroepje Drechtsteden?

Hallo leden van Schrijven online, Zijn er mensen in de regio drechtsteden of in de buurt daarvan (tussen Rotterdam en Breda) die belangstelling hebben om een schrijfclubje op te richten, of misschien al een clubje hebben. De redenen voor mij voor een schrijfclubje zijn onder andere het delen van ervaringen, elkaar tips geven, op weg helpen, opbouwende kritiek geven, elkaars werk lezen en uiteraard gezelligheid :) Ik dacht zelf aan een bijeenkomst van ongeveer 1 x per maand á 6 weken en misschien tussendoor mailcontact? Ik schrijf zelf vooral levens- en liefdesverhalen, maar het lijkt me juist leuk om een groepje te vormen met verschillende soorten schrijvers. Beginnend, gevorderd, dichters, verhalen, columschrijvers, gewoon een gevarieerd gezelschap :thumbsup: Wie heeft er belangstelling? Yvonne

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, helemaal geen ervaring mee.
Ik woon in Dordrecht en mocht er een aantal mensen interesse hebben, wil ik het zeker wel eens proberen,

groetjes, Johan

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi hoi,

Misschien heb ik ook wel interesse. Ik woon in Papendrecht en schrijf aan een historische roman.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hé Zjaan,

dat klinkt interessant. Ik heb ook altijd minstens een vleugje historie door mijn verhalen waaien.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo JohanV, Zjaan en DannyKroonen,

Wat een leuke reacties :) en heerlijk enthousiast :thumbsup:
Voor mij is het ook helemaal nieuw. Ben altijd alleen aan het schrijven geweest, maar las dat je soms een hoop van elkaar kunt leren als schrijvers onder elkaar. Bovendien kan het heel gezellig zijn.

Hoe zullen we dat eens opzetten? gewoon een keer een afspraak maken met z'n vieren of zullen we beginnen met emailadressen uit te wisselen :?

Ik lees graag hoe jullie er over denken.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik stel voor om met het uitwisselen van de mailadressen te beginnen. Ik heb ieder van jullie een PB gestuurd met mijn mailadres. Als we elkaar zo een beetje hebben leren kennen, een eerste date plannen. Spannend!

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Zjaan,

Goed initiatief, ik heb net gereageerd.
Ik zal ook een kort mailtje sturen naar Danny en Yvonne.

groetjes, Johan

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik kom ook uit Papendrecht!
Ik schrijf korte verhalen en ben bezig met een boek, wat ik zelf onder de noemer 'psychologische thriller' zou plaatsen.

Misschien is het wel tof om zo actief met schrijven bezig te kunnen zijn.
Hoe zouden jullie zo'n soort bijeenkomsten voor je zien?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Via, ik stuur je een PB.

@Danny: jou heb ik ook een PB gestuurd. Heb je die al gelezen?