Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijversgroep Amersfoort

Ik zou graag in contact komen c.q. willen deelnemen aan een schrijversgroep in of in omgeving Amersfoort. Kan iemand mij daarbij helpen?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[h1]zelf oprichten?[/h1] Hoi frheine, Ik zoek dat ook, misschien kunnen we een groep oprichten. Het hoeft niet perse, maar is wel handig als je in Amersfoort woont. Daarnaast zou je het eens willen zijn over een opzet voor hoe de groep werkt. Ik heb verschillende groepjes meegemaakt en mijn ervaring is dat het voornaamste zich niet af laat spreken, namelijk de kwestie, klikt het? Dat moet je gewoon uitproberen en ondervinden. Je wilt geïnspireerd worden, uitgedaagd misschien, zodat je daadwerkelijk een creatief genre beoefent. Je schrijft, leest misschien wat voor en krijgt reacties. Men kan wat mij betreft ook oefeningen afspreken, bijv. ollekebollekes schrijven. Ik vind de stijloefeningen van Raymond Queneau bijzonder inspirerend, om nog maar wat voor te stellen. Zodra nog iemand interesse heeft zijn we al met drie!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook op zoek en zit in omgeving van Amersfoort. Ik zag ook dat er nog iemand een oproep deed, dus dan zijn het er 4? Zijn jullie al met een groep begonnen of heb je er 1 gevonden?