Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Online lees/schrijfgroep

Hoi iedereen, Het werd hoog tijd dat ik eens iets met mijn droom om te schrijven ging doen. Na jarenlang korte aantekeningen op al even korte papiertjes neergekrabbeld te hebben, vind ik het nu het moment om iets verder te gaan. De koe bij de horens vatten, zeggen ze dan. Maar waar te beginnen? Al surfend kwam ik hier terecht en het was meteen duidelijk: dit wordt het begin! Ik zou erg graag een lees/schrijfgroep oprichten om meningen over gelezen boeken met anderen uit te wisselen om zo het eigen schrijven te verbeteren/tot andere inzichten te komen. Het lijkt me ook erg interessant om daarnaast elkaars' schrijfsels te bediscussiëren. Aangezien ik zowat in de laatste straat van België woon, en dat vanuit geografisch oogpunt niet zo handig is voor een bijeenkomst, stel ik voor deze lees/schrijfgroep online op te richten. Zo hoeven we ook niet in de file te staan :). Heb je interesse? Laat even een reactie achter! Enthousiaste groet, Flora S.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of sluit je aan bij: http://schrijfgroepvoorbeginners.phpbb3.nl/index… We kunnen nog nieuwe mensen gebruiken die een beetje op dezelfde lijn zitten als wij, aangezien het forum bijna doodbloedde. Ik zit een beetje met hetzelfde als jij. Jarenlang heb ik aantekeningen gemaakt, een paar keer een blog bijgehouden en mijn hoofd zit vol met ideeën. Ik wil er iets mee, maar het heeft nog geen concrete vorm aangenomen. Het lukt ons op het forum lang niet altijd iedere dag iets te schrijven, maar we sporen elkaar aan om dan op zijn minst te schrijven waarom we we of niet geschreven hebben. Het heeft de vorm van weblog-achtige teksten, korte verhalen, dialogen e.d.