Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfgroep omgeving Utrecht

Het lijkt me leuk om een schrijfgroep te beginnen. Ikzelf probeer van alles te schrijven: kinderverhalen, fantasy en pogingen tot literatuur. Zijn er mensen die het leuk vinden om met mij mee te denken en hun eigen werk te laten lezen? Ik merk dat het erg stimuleert om je verhalen met anderen te delen. Ik ben overigens 30 jaar, maar ik wil niet een leeftijdsgrens bepalen voor wie mee mag doen. Stad Utrecht of in de buurt.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is er een schrijfclub in of vlak bij Utrecht, Taalpodium. Is dat iets?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik woon normaliter ook in utrecht en doe graag mee. Ik ben 21 jaar, mannelijk en student. Een website heb ik niet meer. Eerlijk gezegd schrijf ik niet heel veel, maar ik krijg zo af en toe inspiratie. Ik ben (ook) van de fantasy, verder probeer ik af en toe iets van een gedicht. pm me voor email. we kunnen ook een keer ergens afspreken? Eerlijk gezegd voel ik niet zoveel voor dat Taalpodium. Ik vind kleine groepen efficienter. Misschien word ik ooit wel een keer lid, maar ik zoek nu geen podium, maar een repetitieruimte.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als er een schrijfgroep komt in Utrecht m.b.t tot poezie/gedichten voor kinderen en/of volwassenen ben ik zeker van de partij! Ik ben benieuwd of er meer animo voor is, want verhalen zijn minder aan mij besteed om zelf te schrijven. Ik ben een meid van 27 lentes jong.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu we met zijn vieren zijn is het misschien een idee een keer af te spreken, als iedereen er nog voor in is. Dat kunnen we beter via persoonlijke berichten doen. Zijn jullie er allemaal nog voor in?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker