Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Internetcontact over schrijven

Hallo allemaal, Net als in de andere oproep die ik had geplaatst, zal ik me ook in dit geval eventjes kort introduceren. Ik ben Tommy, 18 jaar, woon nog twee maanden in Zeeland en dan vertrek ik naar Leiden om literatuurwetenschappen te gaan studeren. Ik ben vrij veel bezig met schrijven van verhalen. Inmiddels ben ik ook bezig met het concept voor mijn eerste roman. Waar ik naar op zoek ben is het volgende: Iemand die gemotiveerd bezig is met schrijven. Jongen of meisje maakt niet uit. Wel zoek ik in de leeftijdscategorie 16 tot en met 25 jaar. Mijn idee is om via een messengerprogramma (Skype, MSN, etc.) of e-mail stukken uit te wisselen en deze te voorzien van commentaar. Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om gesprekken te voeren over een gedeelde interesse/passie, ook via internet (vind ik dan). Voel je je geroepen, dan kun je hier reageren. Ik hoor het wel!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Quagmiron (pfoe, dat is een lastige naam!), Ik mag niet meer, ben te oud. Hmmm en bij nader inzien een trauma rijker :crybaby: Flauw grapje natuurlijk, Ik wens je heel veel schrijfplezier! :D

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha nou ja, heel veel doet leeftijd er eerlijk gezegd niet toe hoor. Hehe. Dus als je geïnteresseerd bent, moet je het maar zeggen :D. Al ben je 85.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben altijd wel bereid je te helpen hoor. Ik val ook nog eens in de leeftijdscategorie die je zoekt; een meevaller :P Als je mn hulp nodig hebt, kun je me altijd mailen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij lijkt het ook wel leuk om zo dingen uit te wisselen. Altijd fijn iemand die commentaar geeft, nja commentaar opbouwende kritiek.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Quagmiron, Heel leuk idee van je! Ik schrijf natuurlijk wel en ben er erg in geïnteresseerd, maar ik heb bitter weinig om uit te wisselen, omdat ik voorlopig enkel maar fanfiction heb geschreven. Dat roer ben ik nu stilaan wel aan het omdraaien, maar veel om te keuren is er dus nog niet. Anyway, het blijft natuurlijk leuk om samen over schrijven te praten. Je ziet maar, dan hoor ik het wel ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi, klinkt leuk. Alleen ben ook te oud,hi,hi. (Pas 30 geworden) Alleen heb niet zoveel tijd en puif voor het schrijven, ben nog aan het herstellen, van de 2de operatie aan mijn hoofd, van 24-07-08. Kan ik je toevoegen op msn ? Ik zet liever niet mijn msn mail in het forum, mag ik hjouw adres toevoegen, dan zie jij hem wel op msn oke ? lijkt mij leuk om ook eens van het soort verhalen te schrijven, net niet erotisch, dus niet met "erge" details,hi,hi, dan wel dat je zin krijgt in...., uhum. xxxM