Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfruimte gezocht (omg. Enschede)

Geen idee of ik hem hier goed plaats, maar ik doe het toch :P Ik ben op zoek naar een betaalbare ruimte in de omgeving van Enschede / Hengelo / Oldenzaal waar ik 1 of meer avonden per week rustig kan schrijven. Het liefst samen met meerdere mensen die ook aan het werk zijn, en helemaal graag met ook schrijvende mensen (zodat we feedback op elkaars werk kunnen geven en dergelijke). Ik heb een beetje op Google rondgezocht, maar heb geen idee wat de goede benaming van zo'n ruimte is. Iemand hier met de juiste connecties? Of iemand die ook zin heeft samen met mij zo'n wekelijks avondje te plannen? Laat maar weten, ik hoor het erg graag! Groeten, Wouter

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt hem beter onder algemene oproepen plaatsen denk ik. Geen flauw idee hoe je aan zoiets kunt komen. Waarom kun je thuis niet schrijven?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
probeer het anders in een soort cafe waar het op dagen en op tijden wat rustig is, dan heb je altijd kans van slagen toch?. Beroemde schrijvers waren je al voor zoals : J.K.Rowling en Tolkien. Je kunt het altijd proberen.