Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Scenarioschrijver/schrijfster gezocht voor komedie

*verwijderd op verzoek gebruiker*

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nou, nou,
dat is wel heel erg 'National Lampoons' humor. Leuk.
Het N'wolde, is dat N'wolde Gr. of Dr.?
Ik ben eventueel best bereid te helpen, maar heb wat meer info nodig. Misschien een idee om achter de schermen verder te kletsen? Laat maar wat weten per pb of email.
Groet,
Arjan.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hey hallo,

Ik, beginnend schrijver, nog iet wat aan het puberen ook al is dat het laatste wat ik toe zal geven, moet hier toch even op reageren.
Ik heb nog nooit zo iets gedaan, schrijven in opdracht lijkt/leek me toch wel eng.

Maar via via kom ik op dit forum terecht en ach, wie niet waagt.. die niet wint, of zo.

Je kunt een kijkje nemen op mijn web-log om te zien of het je wat lijkt.
Of misschien ben je inmiddels al voorzien.

Groetjes!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leuk hoe je op die weblog steevast gebruik maakt van een combinatie van twee komma's en een aanhalingsteken. Daarmee krijg je dus het klassieke resultaat zoals we dat op school leerden - van onder naar boven. Misschien niet helemaal professioneel - maakt het uit? - maar wel grappig. Dat noem ik nog eens tradities eren.
Geheel off-topic natuurlijk, maar zag het nooit eerder, en werd helemaal enthousiast. :roll:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja nu wordt het vervelend! :wink:
Ik wacht al een maand op antwoord van van TV, maar er wordt niet gereageerd :? Ik kan haar niet op mail en PB bereiken... Iemand?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het idee is om een (korte) speelfilm te maken, een parodie op The Godfather. De humor moet gewaardeerd kunnen worden door de jeugd, aangezien ik daar zelf ook toe behoor. We hebben daarom een scenarioschrijver nodig die goed op de hoogte is en zich kan inleven in de jeugd. Vanzelfsprekend willen wij bijdragen aan de nodige portie humor! De acteurs zijn allemaal van mijn leeftijd, zo rond de 16 jaar. Ik wil op zo'n manier schieten dat deze acteurs redelijk serieus genomen worden (wat nogal moeilijk kan gaan worden, aangezien kinderen niet snel serieus genomen worden, tenzij er sprake is van groot acteertalent).

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik wil wel helpen (als de anderen nog steeds niet hebben gereageerd...) heb niet echt een uitgebreidde portfolio, maar wel iets contact me if you like, Tjeerd

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, ik zal het kort houden. Als je nog iemand nodig hebt, tik Raynauld in op hyves en je zal in iedergeval 1 komedie verhaal van me kunnen lezen. Je moet me uitnodigen om er meer te lezen, dat moet ik nog veranderen naar zichtbaar voor iedereen. Als je nog hulp nodig hebt en mijn manier van humor lijkt je wat, laat het me weten. Korter dan dat kon ik het niet maken dacht ik zo.