Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De grote boekpresentatie 27 april 2008

Boekpresentatie Nieuwe Schrijvers 27 april van 14.00 – 17.00 uur te Elst Nieuw schrijverstalent presenteert op deze dag hun debuut. Locatie: ‘de Oase’ van sportcentrum ‘de Helster’, Schubertstraat 1 Elst, Gelderland. Entree voor bezoekers is GRATIS. Ook is er een tweedehands boekenmarkt. Hiervoor zijn we op zoek naar GRATIS boeken die we op deze dag kunnen verkopen. Heeft u boeken over en wilt u nieuwe schrijvers op deze manier sponsoren? Wilt u andere mensen blij maken met een ruime keuze aan boeken? Bel dan met Renate: 06-51180362. Wij hopen u te ontmoeten op zondag 27 april. Renate Diks www.schrijverijmooimens.nl Myra van der Wal www.myravanderwal.come2me.nl

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien staat de topic beter onder Algemene oproepen (denk ik, kun je zelf verplaatsen) Klinkt leuk, is ook dichtbij trouwens! Misschien ga ik wel even kijken daar! :)

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Persoonlijk vind ik het niet zo'n goed idee dat er een tweedehands boekenmarkt is bij de gezamenlijke boekpresentatie. Dat vind ik geen geweldige "omlijsting" voor de presentatie van nieuwe onbekende schrijvers.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Scorpio, ja daar hebben we ook over nagedacht maar de meerderheid vond het een goed idee. Deze stand komt ook separaat te staan en is een hulpmiddel om de kosten van de evenementen voor de auteurs zo laag mogelijk te houden. Alle beetjes helpen en aangezien de auteurs van her en der komen zijn de reiskosten al een drempel om deel te nemen. Mocht het tegenvallen dan hebben we dit in ieder geval geprobeerd en zullen we voor een volgend evenement een alternatief bedenken. bedankt voor je reactie Myra

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe groot is 'groot' in 'grote boekpresentatie'? Moeten we denken aan een groot festival? Vinden we er grote namen in de literatuur? Is er een groot aanbod van boeken? Wat is 'groot'?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marriejeanne, het is in ieder geval met de grootste bedoelingen om promotieactiviteiten te organiseren om auteurs met elkaar in contact te brengen om samen te brainstormen over allerlei ideetjes en tips voor elkaar. Echte grote namen vind je er nog niet omdat het echt de bedoeling is als opstart voor beginnend auteurs. Momenteel zijn er een aantal auteurs ingeschreven die meerdere boeken hebben uitgegeven in diverse genres. groetjes Myra

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mag ik nog iets vragen? Heeft er niet zoveel mee te maken, hoor. Kun je misschien een iets duidelijker foto op de avatar plaatsen? Deze is zo in tegenlicht, dat je niets kan zien.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marriejeanne Ik heb bewust gekozen voor deze foto omdat ik mijn boek onder een pseudonaam heb uitgegeven. Dit vanwege de inhoud van het verhaal, het betreft namelijk een dagboek over mij en mijn gezin. Vandaar dat ik ook de foto met tegenlicht heb gemaakt. Niet dat ik verder een geheimzinnig persoontje ben maar even ter bescherming van mijn zoon die de hoofdpersoon is in mijn boek. Groetjes Myra