Ik zoek een talentvolle schrijver voor een kinderboek
Voor een grootschalig project zoeken wij een tallentvolle schrijver voor een kinderverhaal/roman, in de stijl van het bekende verhaal "The wizard of Oz". Meer kan ik niet zeggen maar heb je tijd en talent mail mij dan voor een afspraak.
Rick Melsert :!:
Het is inmiddels twee maanden later, maar is het mogelijk dat je hier toch iets meer over vertelt?
Of is het project/plan al te ver gevorderd?
Ik heb na wat mailcontact nooit meer iets van de topicstarter vernomen. Vreemd, dat wel.
Ik heb ook eens wat naar hem gestuurd. Ik heb eens gegoogled op zijn naam. Op grond van wat ik toen heb gevonden, denk ik dat het eerder een geintje is geweest. Rick Melsert is iemand die graag ooit een film zou willen produceren. (ik vond dit op een forum). Hij heeft hier geen opleiding of cursus of wat dan ook voor gedaan. Hij opereert ook niet via een maatschappij, maar alleen. Ik vermoed, dat hij deze oproep heeft geplaatst en het daarna vergeten is?
Iemand met "Groot plan, Ambiteuse schrijver gezocht, kinderverhaal!!!" in zijn onderschrift lijkt me nu niet bepaald een professioneel persoon, laat staan iemand die een grootschalig project kan opzetten. Vast een knulletje met goede bedoelingen en een overmoedige avond.
Godje, volgens mij sla jij met deze zin de spijker op z'n kop.
Er is pas twee maanden na de oproep een eerste reactie op het open forum gekomen. Er is ook een kans dat zich in die tussentijd al iemand heeft aangediend voor dat grote project.
Ik schreef al eerder: we hebben wat mailcontact gehad de topicstarter en ik. Daarna zweeg hij plots in alle talen, zelfs in het Italiaans. Vreemd.
Hetzelfde geldt voor mij. Ruim 1,5 maand geleden mailde ik hem. Ik kreeg niet eens antwoord.
Heren, Dames, Allereerst
Het ware netter geweest dat
Ja, dat vind ik zeker ook.
De website is zeker erg
De wereld is klein. Ik ben