Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zoek een talentvolle schrijver voor een kinderboek

Voor een grootschalig project zoeken wij een tallentvolle schrijver voor een kinderverhaal/roman, in de stijl van het bekende verhaal "The wizard of Oz". Meer kan ik niet zeggen maar heb je tijd en talent mail mij dan voor een afspraak.

Rick Melsert :!:

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb ook eens wat naar hem gestuurd. Ik heb eens gegoogled op zijn naam. Op grond van wat ik toen heb gevonden, denk ik dat het eerder een geintje is geweest. Rick Melsert is iemand die graag ooit een film zou willen produceren. (ik vond dit op een forum). Hij heeft hier geen opleiding of cursus of wat dan ook voor gedaan. Hij opereert ook niet via een maatschappij, maar alleen. Ik vermoed, dat hij deze oproep heeft geplaatst en het daarna vergeten is?

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iemand met "Groot plan, Ambiteuse schrijver gezocht, kinderverhaal!!!" in zijn onderschrift lijkt me nu niet bepaald een professioneel persoon, laat staan iemand die een grootschalig project kan opzetten. Vast een knulletje met goede bedoelingen en een overmoedige avond.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heren, Dames, Allereerst mijn excuses dat ik niet meer gereageerd heb op jullie mail. Maar de 1e stap naar de film is gemaakt! Het boek is er... Januari begin ik aan het script...! www.sinthetboek.nl Greetz, Rick Melsert

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ware netter geweest dat je even iets had laten horen nadat we over en weer gemaild hadden. :( Ach ja, er zal wel een reden voor zijn...

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat vind ik zeker ook. Na bijna anderhalf jaar terugkomen, om te zeggen dat het werk al klaar is... Maar... ik heb de site bekeken en ik vind hem heel mooi.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De website is zeker erg mooi. Verder kom ik tot de conclusie dat een website maken en fatsoenlijk contact onderhouden twee verschillende vaardigheden zijn.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De wereld is klein. Ik ben het boek 'Sint' aan het lezen en uit interesse googelde ik de naam Rick Melsert. Het eerste item is dit topic. Rick heeft Els Ruiters gevonden voor het schrijven van zijn verhaal. En het is zeker een mooi boek geworden. Vooral het beeldmerk op de kaft is prachtig. Heeft iemand dit boek gelezen?