Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe site/forum ivm vervolgverhalen

Wie helpt er deze site aan een eerste versnelling ? http://www.vervolgverhalen.be of http://www.vervolgverhalen.nl

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leg ons eens uit ppara69 waarom we onze verhalen op je site zouden moeten zetten. Wat is het voordeel daarvan? Wat voegt jouw site toe aan andere websites die er al zijn om je verhalen te posten?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, dat je rustig aan je verhalen kan werken, maakt niet uit hoe lang. Het heeft als basis een forum. Dat één auteur zijn verhaal langzaam kan opbouwen zonder dat iemand anders ertussen kan komen. Dat je met meerdere auteurs kan werken aan één verhaal. Dat je, en dat komt later, commentaren op je verhaal gaat kunnen lezen. Dat het iets meer speels is dan gewoon boem een verhaal neerschrijven.... PS.: Niks moet hoor ;)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, lijkt me wel een leuk idee, mogen oude al bestaande verhalen of is het de bedoeling dat je met iets geheel nieuws begint?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is de bedoeling dat je met iets nieuws begint maar als je een bestaand verhaal knipt en bvb om de paar uur of dag of zo een nieuwe post toevoegt dan is het ook als nieuw. Of je kan het ook gewoon knippen en direct allemaal achter elkaar posten. Het is alleszins niet de bedoeling in één post één verhaal te plaatsen. Maar wat momenteel wel de bedoeling is, is om wat meer auteurs en verhalen te krijgen want enkel zo kan je mensen over de drempel krijgen.... En het idee van opbouwend werken, onbepaald in de tijd is er ook niet enkel om rustig aan een verhaal te kunnen werken, maar ook om spanning op te bouwen... Iedereen die hier een verhaal start is alvast hartelijk bedankt ! :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal eens bedenken of er iets opborrelt beste ppara69, dan zie je het wel op je site. Oh ja, hoe lang mogen de stukken zijn een tot twee pagina's? Drie? Zuid-Friesland.nl Joepie! Ik sta in de krant. Zepo. snif.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb er een beetje moeite mee dat er geen echte catogorieën zijn. Het is veel handiger het op de 'normale' manier te doen, verschillende genres onder verschillende appart kopjes. Het 16+ 16- systeem vind ik ook niets. Het suggereerd kinderverhalen en erotische verhalen, hoewel dat niet de bedoeling zal zijn. Dit is niet bedoeld om vervelend te zijn, maar alas opbouwende kritiek!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Pehamo : in principe zolang je wil. Van mij mag het eigenlijk eindeloos zijn. De technische beperkingen moet 'k nog bekijken maar die gaan met de tijd naar boven komen en zullen dan worden opgelost (ik ben ook maar alleen ;)) @Folen : je hebt daar volkomen gelijk in. Ik was er vandaag nog over aan 't denken hoe 'k, later, als er al een boel vervolgverhalen opstaan, deze zouden kunnen opgedeeld worden. Dat zouden dan subforums worden onder de bestaande (categorieën onder 16+ en tot 16, onderverdeling per hoeveelheid auteurs zou blijven). Nu heeft dat nog geen nut vind 'k want dan ben je meer bezig met klikken dan met een verhaal te lezen. Wat de suggestie van erotisch betreft : hmmm, met de tijd zal men wel aan de verhalen zien dat erotisch niet echt aan de orde is (alhoewel scènes wel kunnen maar niet de hoofdzaak mogen en kunnen zijn), dus voor diegenen die op die suggestie afkomen...pech ! :) Nu ja, we zullen zien wat op termijn de vervolgverhalen zullen zijn en dan kunnen we nog beslissen de splitsing 16- en 16+ te verwijderen of die aanduiding apart op te zetten per vervolgverhaal. Uiteindelijk is het een lancering van het forum, over 1 of 2 jaar zal dat veel verder geëvolueerd zijn. En, vooral, de core draait om het woord "vervolg".... Om te eindigen : 'k Hoop dat op termijn een aantal hardcore auteurs samen de admin helpt doen, dan kunnen we aan de hand van iedereen z'n input beslissingen nemen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het niet denk ik, ppara. Wat is de reden dat jij in je eentje op deze manier energie in de verhalen van anderen wilt steken? Wat is je drijfveer om deze site op te zetten?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wel, Dat kwam door een of ander automatisch vervolgverhaal in een correspondentie met iemand. En daar wat over geleuterd en 't was zo plezant. Toen kwam dat idee in me op. Even gecheckt en vervolgverhalen.be en .nl was nog vrij en 'k zei "hei, komaan, registreren en met een forum kunnen we zoiets misschien ook wel opzetten". En voilà. Eén groot probleem heb 'k nog : hoe kunnen de auteursrechten beschermd worden, al dan niet preventief, dat moet 'k nog uitvissen. Iemand enig idee ?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
RP, op commando, na het eerst gelezen te hebben, zit je tegen een 'wit vel papier' aan te kijken. Ik herken het helemaal. Ik dacht: leuk, wat zal ik eens doen? Niente..... :angry: