Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: schrijvers voor interview

Ik ben op zoek naar schrijvers die op de een of andere manier hun schrijversloopbaan (opleiding, coaching) vergoed hebben gekregen via officiële instanties als het arbeidsbureau en het CWI. Ik zou graag willen weten wat je ervaringen hiermee zijn. Je kunt me tot 30 augustus hierover mailen. Dit artikel komt in het komende Club Schrijven Magazine te staan.

Alvast bedankt!

Natasja Kuipers
bureauredacteur Club Schrijven Magazine

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zit in de bijstand en bij het CWI. Mijn antwoord / ervaring: vergeet het maar, dat doen ze niet. Sorry dat ik je niet beter kan berichten.

Marlies.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Edit

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het artikel staat inmiddels in het blad schrijven en het lijkt erop dat in verschillende regio's verschillende regels gelden. Bij sommige kantoren lijkt het geen probleem te zijn.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb een jaar geleden een brief ingezonden naar de gemeente van 6 kantjes over het hoe en waarom van de studie (psychologie) die ik wilde volgen, met prijzen, uitgebreide motivatie, vacatures e.d. erbij. Die ging gewoon in de gemeentelijke prullenmand, zelfs al hadden ze het nog nooit eerder meegemaakt - zo'n uitgebreide uiteenzetting van de redenen voor een studie.