Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Medewerkers (vrijwilligers) gezocht voor nieuw op te zetten eZine

Ik loop met serieuze plannen mbt tot het opzetten van een serieuze eZine mbt (re)creatief schrijven en zoek mensen die - mee willen denken - (eventueel) bijdragen in de vorm van verhalen willen leveren - deel uit willen maken van de redactie cq. redactie(deel) taken uit zouden willen voeren - illustraties etc. aan zouden kunnen leveren Indien interesse, laat van je horen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk idee om dit op te zetten. Als ik meer tijd had zou ik er zeker aan mee willen werken.. maar jah.. Veel suc6 ermee;)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tijd heeft natuurlijk niemand hier, maar voor mij is het ook een stok achter de deur om te schrijven, een goede oefening en gewoon iets wat me geweldig lijkt om te doen... een kwestie van prioriteiten... maar als het goed gaat hoor je nog van mij/ons ;)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk idee, maar waarin wil je je onderscheiden van bijvoorbeeld eZines als Blanco Regel en dergelijke? Waar ga je je op richten? Wat wordt het speciale van je e-zine?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede vragen, waaruit blijkt dat mijn aanvangkelijke oproep te onduidelijk is : - Mijn idee is een ezine te beginnen, waarin recreatief schrijvers hun verhalen 'kwijt kunnen', dus geen ezine OVER schrijven, maar een platform om verhalen publiek te maken. - De doelgroep is dus vanzelfsprekend iedereen die graag leest - Als medium zie ik een website en PDF files

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe veel internet ervaring heb je eigenlijk? Er lopen duizenden mensen rond met plannen voor een site, een e-zine etc. De meeste plannen worden nooit uitgevoerd. Als je echt serieus bent, zou ik ook eerst een plan schrijven en dat dan voorleggen.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ervaring mbt websites en creeeren professionele PDF's : het is mijn werk mbt schrijven : het is mijn hobbie...

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ter aanvulling : mbt het schrijven van een plan, dit werkt vaak negatief mbt inbreng van goede ideeen van anderen. Ik zie het liever als een gemeenschappelijk dan als een persoonlijk project, dat is ook beter voor de continuiteit

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ter aanvulling : mbt het schrijven van een plan, dit werkt vaak negatief mbt inbreng van goede ideeen van anderen. Ik zie het liever als een gemeenschappelijk dan als een persoonlijk project, dat is ook beter voor de continuiteit
Als je iets gedaan wilt krijgen, zal je het zelf moeten doen. Als mensen dan later met goede ideeen komen, kun je je plan aanpassen. Het komt op mij nu over alsof je het maar half wilt. Je wilt het wel, maar alleen als anderen helpen. Zo gaat het dus helaas niet in de wereld. Als je jezelf niet serieus neemt, doet een ander dat ook niet.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er zijn zoch al zoveel internetsites waar mensen hun verhalen kwijt kunnen. Er lijkt me een bijzonder idee nodig wil het nog wat toevoegen.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bovendien zet ik mijn verhalen liever niet op internet. Ik zet ze liever in een boek of gebruik ze voor een wedstrijd.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je echt de tijd en motivatie hebt, dan wil ik gerust een handje helpen. Ik heb je een berichtje gestuurd,