Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

sterk verhaal voor film gezocht!

Hoi hoi! We zijn op zoek naar een ijzersterk verhaal of script om te kunnen verfilmen. Voel jij je aangesproken?Aarzel dan niet en mail je gegevens en/of je verhaal door naar: claeskenneth@gmail.com Tot gauw! creatieve groeten! Kenneth

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste, Ik begrijp niet wat er vaag is aan het woord "verfilmen". Ik hoop dat ik niet in mijn oproep moet vermelden dat "muggenzifters" zich het best onthouden... mvg

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vaag zijn je bedoelingen, wat wil je er mee? Verfilmen, ja oké en dan? Dat is niet muggenziften, dat is een normale vraag om verduidelijking

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kenneth, ik heb een verhaal liggen dat zo verfilmd kan worden. Maar zoals degenen hierboven ook al vragen; wordt het een filmpje van Youtubeniveau of een grote productie die wereldwijd in de bioscopen gaat draaien? :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste, We hebben hier geen oproep geplaatst om zulke zinloze conversaties aan te gaan. Wat denkt U dat de bedoeling van een film zou kunnen zijn? We zoeken positief ingestelde mensen die op een even positieve en constructieve manier hun verhaal verfilmd kunnen zien worden. ik wens je veel succes met je verdere schrijven. mvg

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, Het is een kleine produktie. Zeker geen youtube niveau...de bedoeling is dat hij in enkele kleinere cinemazalen komt en op dvd verschijnt. Alles wordt gedraaid in 35mm mail zeker je verhaal...of toch de grote verhaallijn ;-) groetjes

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beetje vreemde oproep toch.. Zomaar een verhaal even opsturen zodat een onbekend iemand er iets mee kan gaan doen? Is er een site met informatie over het hele project? Ik vind het erg vaag en amateurisch overkomen.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies, mail maar even je verhaalline, dan maken wij er wel een film van... klinkt niet direct overuitgend. en dan ook nog zo'n vriendelijke reactie bij navraag... Ik zou niet snel een verhaal sturen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
kenneth, Als jij een professional zou zijn, zou je wel anders reageren. Dan weet je namelijk de waarde van een goed verhaal en begrijp je dat een schrijver geen zin heeft om effe een verhaal te schrijven voor een onduidelijk project. Bovendien is schrijven voor film en tv een vak apart.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kenneth, een paar vragen. Hoe lang of kort moet het verhaal zijn? Van welk productiebureau of organisatie gaat dit uit? Wie gaat de film regisseren? Hebben jullie al acteurs die in de film spelen? Wat betalen jullie voor het script? Je moet begrijpen dat schrijven hard werken is en een schrijver niet zomaar zijn geestelijke bezit weggeeft. Daarom is het niet meer dan logisch dat een schrijver wil weten waar zijn verhaal terecht komt. De vragen die je krijgt zijn dan ook volkomen legitiem en het is niet nodig daar zo defensief op te reageren.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Filmen in 35mm is een uitermate kostbare aangelegenheid. Ik heb twee Hollywood producties meegemaakt, een met Peter Hayes en een ander met Luc Besson. Ik stond er niet bij als toeschouwer maar was betrokken bij de algemene organisatie. De vragen van de forumleden zijn daarom zeer gerechtvaardigd en volkomen terecht. Doet me denken aan het volgende (geen onzin): "Hé hallo, ik wil een schip bouwen van 45 meter, hoe doe ik dat?" Iemand die met 35mm kan filmen, weet wat een screenplay, een scenario en een script is. Op z'n minst kun je jezelf voorstellen en zeggen wie je bent en wat je exacte bedoelingen zijn. Vertel 's wat over je ervaring, en welke producties je hebt gemaakt. dan wordt het verhaal wat makkelijker te begrijpen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
't Is meer van: 'Hé, ik wil een schip van 45 meter bouwen! Doe me die planken eens! Jullie zijn toch bosbouwerrrrsss! Wát zég jé! Wat voor schip? Gaat JOU dat aan! 't Is een SCHIP zeg ik je TOCH! Negatieveling die je bent! Je weet toch wat een SCHIP is!!! Ga maar lekker verder bosBOUWEN! Doeiiiiii!'

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja kenneth, je bent honds onbeleefd, al je krediet hier wel verspeeld denk ik... eerst meer opheldering zou ik zeggen, namen zou al een hoop helpen...

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marriejeanne......nou sla je de plank goed raak! Om maar bij de beeldspraak te blijven......Het vervolg van de draad verliep inderdaad op die koers..... maar wij konden er niet zo om lachen - destijds. Was een knaap die ingebroken had in ons niet helemaal besloten forum. Hola, moet nog wat toevoegen: Vroeg of wij gratis ontwerpen en tekeningen hadden :lol: Voor een ontwerp van zoiets mag je voor styling, ontwerp en constructietekeningen rekenen op een bedrag van 150duizend tot tweehonderduizend Euro

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne: :lol: Kenneth is pleite denk ik. Hey, Kenneth! Kijk eens bij bol.com daar barst het van de sterke verhalen.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me een sterk verhaal als iemand met alleen deze info een verhaal opstuurd. (sorry voor de voorspelbare woordspeling, maar ik kon het niet laten :D )

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nou nou inderdaad wat is dit nou weer en wat een reacties. vragen stellen moet kunnen niet waar. Als je een stuk opstuurt wil je ook weten waarom, waarvoor, naar wie en wat de bedoeling is.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oproep: Wij, van WC eend, zijn bezig met een groot kunstproject. Wij willen graag uw kunst onder de aandacht brengen van een groot publiek. Stuur daarom zo snel mogelijk uw antiek of kunststukken naar ons op. Gewoon doen. En vragen van muggenzifters worden beantwoord: op onze manier! Kenneth. (lid sinds onheugelijke tijden.) PS: u mag ons ook financieel steunen, dan wordt u aandeelhoudend sponsor.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig! Toen ik vanmiddag het topic bekeek en de eerste reactie op de eerste vraag las, schoot me een woord te binnen dat Eliza vorige week heeft gebruikt: vlaming (of bedoelde ze flaming?). Daarom had ik meteen zoiets van weg hier en niet reageren. Bij deze dan, snel weg hier...:D

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ja, ik heb in ieder geval direct mijn manuscript naar Kenneth gestuurd. Ik werd er razend enthousiast van. :lol: