Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer Engels gezocht

Ik zoek voor het 1e deel van mijn ms over Jeanne d'Arc een proeflezer Engels. Dit deel omvat 90 bldz en moet worden nagezien op stijl, grammatica en de gebruikelijk aanslagfouten. Als er belangstellenden zijn,hoor ik dat graag. Gaarne ook vermelding van gewenste vergoeding.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik woon, leef, spreek, schrijf, werk, droom en wat dies meer zij in het engels. Woon in een engelstalig gebied. Wil best wel voor mensen proeflezen, (ik ben geen professioneel engels schrijver!) na de maand Februari (even email sturen en dan kan ik je laten weten wanneer).

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Saralitse @sarabinde Ik wil er in ieder geval iets voor terugdoen of als het daadwerkelijk een deal wordt jullie een gepast geldbedrag geven. Ik ben bezig het ms te verkopen als basis voor een nieuw filmscenario. Er was ooit sprake van een musical, maar dat project is een natuurlijke dood gestorven. Ik stuur jullie beide een mail.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook wel belangstelling op je ms te proeflezen. Ik heb Engelse taal en Cultuur gestudeerd en wil heel graag van mijn liefde voor Engels mijn werk maken. Laat me maar even weten of je nog iemand zoekt.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi luitjes, ik zoek nog iemand die voor mij een paar hoofdstukjes van een kinderboek in Engels wil vertalen met een begeleidende brief erbij. Zo hoop ik de Engelse markt te bereiken. Aangezien het verhaal zich in Engeland afspeelt heb ik daar misschien meer succes. We zullen er samen hopelijk beter van worden. Hoop snel van je te mogen horen. :o

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry Pehamo, ik zie dit nu pas. Alhoewel ik, zie hierboven, in Engels taalgebied woon, werk en leef en kan helpen wat betreft grammatica etc, is vertalen toch echt een vak op zich en die kunst bezit ik niet. De Engelse markt is een enorm grote markt en zul je, denk ik, echt heel professioneel te werk moeten gaan. Hoop dat je intussen iemand gevonden hebt. :nod:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
als deze oproep nog geld heb ik ook wel interesse. Ik werk als vertaler/proeflezer in oa. Engels en Nederlands. Voordat ik een prijsopgaaf meedeel zou ik graag eerst een stuk van de tekst willen zien, als dat zou kunnen? Mijn email adres is katjavanhellemond@gmail.com