Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorlezer(es) gezocht voor een audio-boek

Ik ben nu druk bezig met een nieuw schrijfproject genaamd De Drakenmeester.
Het is een SF/Fantasy verhaal geschreven voor jeugd vanaf 13 jaar.
Ik zoek hiervoor iemand die het boek wil voorlezen, dat op CD zal worden opgenomen.
Het budget voor dit project is nihil, ik kan geen professional betalen.
Het gemakkelijkst zou zijn als de voorlezer(es) uit de buurt van Eindhoven komt.
Op http://nick.nbrok.org/drakenmeester.html (mijn website) kunt u meer info over dit project vinden. Ook de eerste twee hoofdstukken zijn er te downloaden.
Het zal een multi-mediaal project worden. Ik heb er tevens eigen muziekstukken voor geschreven.
U kunt een reactie via de website (contact) plaatsen, of op dit bericht reageren.

Groeten,

Nick Brok

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Nick, ik kom niet uit Eindhoven maar wil best meewerken hoor, wie weet kunnen we per telefoon ofzo iets regelen? Ik woon namelijk in Friesland, maar spreek goed Nederlands en heb ook nog het talent om emotie in mijn stem te kunnen brengen. Ik hoor het wel. Pehamo.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, er was al een ander topic over voorlezeres-gezocht, ook van Nbrok, voor hetzelfde boek. Maar of Nick er een voorlezer door kreeg weet ik niet...

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pehamo, wat ik me afvraag, waarom reageer je op topics van een jaar geleden die ik net las.. of zoals deze van ruim 1,5 jaar geleden...??