Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijver (verhalen, liedjes, comedies) zoekt medeschrijver (man/vrouw, 20+) in Den Haag

hallo allen, ik ben David, 28. 1 van mijn grootste dromen is toch professioneel schrijven. Ik schrijf liedteksten, maar ben ook bezig met een comedie voor de tv aan het schrijven. Sinterklaasgedichten doe ik ook met veel lol. Ik zou eigenlijk iets willen beginnen waar ik dit allemaal fulltime kan gaan doen (en natuurlijk zal dat in het begin niet lukken, maar als er eenmaal een start is gemaakt, kan het misschien wel een fulltime baan worden) Ik zoek iemand die samen met mij onze droom waar maakt. Wil je eigenlijk ook het liefst iets maken voor de tv, zoals een comedie of film, drama. Wat dan ook. Ben je net als ik creatief in het verzinnen van allerlei verhalen. Of schrijf je ook liedteksten en zou je die het liefste ook te gehoor willen laten brengen met de hoop ooit een goede tekstschrijver te worden (en er geld aan te verdienen)... Neem dan contact op met mij. Ik ben dus David, 28 jaar en woon in Den Haag. Werk gewoon op kantoor, maar zou dus het liefste iets voor mezelf willen beginnen in het schrijverswereldje. Of het altijd een droom zal blijven, geen idee.. Maar ik wil er in ieder geval wel wat voor doen.. Jij ook, mail me dan

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weet je dat ik ontdekt heb dat jouw naam het meeste voorkomt in de aftiteling van films. Soms heb je wel 30 Davids, vooral bij de hoger opgeleiden. Dus er zit veel creativiteit voor films en toneelstukken bij een David. Dus je word vast succesvol. Heb je ook al die schrijfwedstrijd gezien dat je een paar werkweekjes in Spanje kan winnen voor het inleveren van een korte dramafilm? Veel succes en vooral veel plezier David.