Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zoek iemand om samen een kinderboek mee te schrijven

Hallo, Ik ben Jos en ben sinds een half jaar druk bezig met het schrijven van kinderboeken. Ik heb er al twee geschreven. Een Voorleesboek voor kinderen van +4 jaar en een jeugd(oorlogs)roman voor kinderen van +12 jaar. Helaas op dit moment nog geen positieve reacties ontvangen. Meestal het standaard verhaal dat het verhaal neit past binnen het fonds van de uitgever. Maar ik wil er nog zeker niet mee stoppen en zou graag een boek willen schrijven met iemand, die ook ervaring heeft met jeugdboeken schrijven. Heb je al kinderboeken uitgegeven of net als mij nog aan het schrijven dan kun je reageren. Misschien is het wel leuk als iemand uit de buurt komt, maar dat hoeft niet! Ik kom zelf uit de kop van Overijssel. Ik hoop dat er snel gereageerd wordt, zodat wij ideeën kunnen overgooien. groetjes, Jos

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom maak je dezelfde topic 2x aan? 1x is wel genoeg hoor.. Bij oproepjes had toch wel genoeg geweest?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joshua, om verwarring te voorkomen: je kunt dit aangemaakte topic (of die andere) ook in zijn geheel verwijderen volgens mij. Dan krijg je je reacties op 1 plek! :smirk: