Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfmaat (m/v) omgeving 023 gezocht

Ik ben op zoek naar een schrijfmaat omgeving Haarlem/Heemstede. Ben met roman bezig en heb behoefte aan feedback. Liefst iemand die ook met wat groter werk bezig is. Zitten we op goede weg? Hoofdpersoon rond genoeg of te vlak? Structuur okee? Kan ook feedback geven, ben verse schrijfdocent. Kinderboeken gepubliceerd maar nu bezig met fictie voor volwassenen. Wie o wie is ook serieus met schrijven bezig en wil eens in de maand (of andere interval) elkaar op weg helpen?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, Bien, welkom hier. :) Ik kan je niet helpen, want ik woon niet in de buurt en schrijf voornamelijk kinderboeken. Ik ben wel benieuwd naar je kinderboeken. En wat je als schrijfdocent doet. Licht eens een tip van de sluier op bij het voorsteltopic in het schrijfcafe, bijna onderaan. Of bij de boekpresentaties.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Even een vraagje, Bien (eveneens welkom door mij): Als je al gepubliceerd hebt, heb je dan niet ook een redacteur achter de hand? Die antwoord geeft op je vragen?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo marriejeanne, Ja, een redacteur heb ik, maar tot nu toe schreef ik voor kinderen. Deze roman voor volwassenen, daar heb ik nog geen uitgever voor (probeer me ook vrij te houden en nog niet aan uitgever/publiek te denken maar dat lukt niet altijd). Verder geef ik les en ook daar zijn natuurlijk docenten, maar het lijkt me wat om hier in de buurt iemand te hebben waar je maandelijks (of andere interval) mee afspreekt).

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Zjors, Met 1625 berichten de meest of een van de meest actieve salonleden denk ik. Bedankt voor je welkom. Ik wil best een sluier oplichten en ga op zoek naar dat schrijfcafe.... Tot daar.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bien, ik ben geboren en getogen in Heemstede en geschoold in Haarlem. Er is één probleem, ik woon nu 120 km verder. Maar waarom niet per e-mail. Iedere maand een hoofdstuk, of meer, of minder. Ik zou een stem van een buitenstaander ook wel weten te waarderen. Is het een idee?