Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Illustrator met hele aparte technieken in een zeer modieuze stijl zoekt..

Ik ben een jonge illustrator (academie) met hele aparte technieken in een zeer modieuze, vernieuwende stijl en ik zoek een uitgeverij en/of mensen met een aparte schrijfstijl en een goed verhaal. Ik wil me graag bewijzen in mijn creativiteit, alles is voor mij een uitdaging. Als u een fijne illustrator zoekt mail mij, dan zal ik u mijn werk toezenden, ik hoop dat we wat voor elkaar kunnen betekenen! Groetjes Janneke.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je ergens een portfolio staan Janneke. Ik houd wel van een modieuze vernieuwende stijl, maar wat versta jij eronder? Dit boek van mij bijvoorbeeld http://www.degestreepteboekjes.nl/website/Read.ph… vind ik heel mooi geillustreerd en ik heb gelezen dat de illustrator ook de Fiep Westendorpprijs heeft gekregen om haar vernieuwende werk uit te bouwen. 20.000 euro, niet mis, dacht ik zo. Doe jij ook dit soort dingen? O, ik zie dat de doorkieslink niet helemaal doorkiest. Ik bedoel Twinkel en Twan, het achtste boek in de reeks op deze pagina. Deze uitgever kiest vaker voor vernieuwende illustratoren, dus gooi eens een balletje op daar.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even reageren op je naam :D Ik heet Janneke en kom uit 1984 ;) Dus dat vond ik wel leuk hehe. Verder heb ik geen illustrator nodig hoor, maar ik vind het gewoon leuk. Zag verderop op het forum ook nog een Janneke :D