Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht: leraar

Hoi allemaal, Voor het tijdschrift waar ik stage loop willen we een rubriek maken over leraren met een bijzonder hobby. We zijn hiervoor opzoek naar docenten die nog voor de klas staan (dus geen gepensioeneerden of mensen die gestopt zijn) en die een leuke hobby hebben (ik dacht meteen aan de schrijvers) en dit gebruiken in hun lessen. Heb je interesse om mee te werken, laat het dan even weten, dan stuur ik je een pb'tje met de rest van de informatie. Lúthien

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Luthien, Leuk onderwerp. Mij lijkt het wel wat. Op dit moment ben ik bezig met een prentenboek voor ZMLK kinderen, een school waar ik ook voor werk. ZMLK staat voor zeer moeilijk lerende kinderen. Het boek gaat vooral over de emoties waar de kinderen tegenaan lopen en hoe ze daarmee om moeten / kunnen leren gaan. Hierbij mijn interesse, ik wacht je antwoord af, Groeten Ben b.jansen@alphonslaudy.nl

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Lúthien Nou zeg, dat is ook wat. Ik voel me gediscrimineerd omdat ik gestopt ben en niet mag meedoen. :) Ik ben niet vrijwillig gestopt omdat ik het niet leuk meer vond maar omdat ik ziek werd. :( Wil je nog eens denken over die uitsluitingen? Ik heb 20 jaar met 17-21 jarigen gewerkt, ook met volwassen buitenlandse vrouwen 8) en noem nog maar wat doelgroepen op.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Jacqueline, Sorry, maar we zoeken echt mensen die nu nog actief zijn op het goed van onderwijs... omdat we mensen zoeken die nu hun hobby in hun lessen gebruiken. Als je gestopt bent om wat voor reden dan ook, kan je je hobby nu niet meer gebruiken tijdens je lessen. Vandaar. :) Dus het is echt geen discriminatie hoor! @ ben, ik stuur je een berichtje.