Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Film/videoscript voor een kunstproductie

Ik ben op zoek naar een ervaren film/scriptschrijver die in een bestaande tekst voor een kunstproductie hoofd- en bijzaak weet te scheiden en hier en daar wat verluchtiging kan aanbrengen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoofd- en bijzaken waarvan, Ed? Wat voor kunstproductie moeten we aan denken?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor je reactie. Het gaat om een productie waar we het leven en het werk van een kunstenaar aan het verfilmen zijn. Momenteel is een deel van het script klaar. Inhoudelijk klopt het allemaal, echter bij de montage heb ik de induk dat het veel te breedvoerig en te gedetailleerd is. Ik denk dat je hier wat ervaring met beeld en geluid moet hebben om het spannend te houden. Mvgr. Ed

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar gaat het dan om? Ondertiteling? Of inderdaad vlottere montage? Want als de kunstenaar al spreekt in de film, wat wil je er dan nog aan veranderen? Ik ben niet zo blond, ik monteer geregeld. Zo te zien, zijn jullie niet helemaal gestructureerd bezig. Geef eens gerichte informatie, als je wilt? Wat is precies je vraag aan de mensen hier?

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Okay, dan val ik onder de categorie 'dehôrs concours'. Ervaring met montage en beeld en geluid heb ik niet. Succes verder met de film. :)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo'n rare vraag is het toch niet? Liever dan lukraak wat scenes te gaan schrappen in de gemonteerde versie, wordt op het niveau van het script opnieuw bepaald wat wel en niet belangrijk is. Credo; niet bijschrijven, alleen scenes/ tekst afhalen, opnieuw monteren en dan hopen dat het beter pakt. Toch?

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mee eens. En als een en ander op scriptniveau bekeken gaat worden, dan ben ik wel nog steeds in de running als kandidaat. Want daar heb ik wel kijk op. :)